یکشنبه 14 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهمان‌پرست: سخنگوی محمود عباس در اظهاراتش بيشتر دقت کند، فارس

خبرگزاری فارس: سخنگوی وزارت خارجه با انتقاد از اظهارات نسنجيده و توهين‌آميز سخنگوی محمود عباس درباره رئيس جمهور کشورمان از وی خواست که در اظهارنظرش و به کارگيری کلمات بيشتر دقت کند.

رامين مهمان‌پرست سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار سياست خارجی خبرگزاری فارس، با انتقاد از اظهارات نسنجيده، توهين‌آميز و خلاف منافع امت اسلامی سخنگوی محمود عباس درباره رئيس جمهور کشورمان، گفت: ايشان بايد در اظهارنظرش با دقت بيشتری از به کارگيری کلمات استفاده کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با ذکر اين نکته که رئيس جمهور محبوب کشور ما که با رای قاطع ملت انتخاب شد به نمايندگی از ملت مواضع سياست خارجی را اعلام می‌کند، افزود: همه تحرک مسئولان کشور ما و حضور پرشور مردم ايران در روز قدس، نشانگر علاقه‌مندی آنها به سرنوشت مردم فلسطين و سرزمين اشغالی آنهاست.
مهمان‌پرست خاطرنشان کرد: بهتر است جرياناتی که در رابطه با مسئله فلسطين فعاليت می‌کنند، موضوع وحدت گروه‌های فلسطينی و تامين حقوق از دست رفته آن ملت را دنبال کنند و از طرف ملت فلسطين حاضر به عقب‌نشينی از حقوق اصلی آنها نشوند و تا بازگرداندن همه آوارگان فلسطينی به سرزمين اصلی‌شان و برگشتن اشغالگران به سرزمين‌های خودشان و برقراری امنيت و رفاه برای مردم فلسطين و شکستن محاصره صهيونيست‌ها، دست از تلاش برندارند و گرفتار توطئه‌های صهيونيستی و حاميان آنها نشوند.
سخنگوی وزارت خارجه با بيان اينکه هرگونه اختلاف نظر در بين گروه‌های فلسطينی و ايجاد تنش بين مردم مبارز فلسطين می‌تواند در راستای افتادن در دام صهيونيست‌ها باشد، يادآور شد: پرهيز از افتادن در دام صهيونيست‌ها بر همه واجب است.
مهما‌پرست ادامه داد: تاثير پذيرفتن از دشمنان جهان اسلام که برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران دائما در حال طراحی توطئه هستند و بحث مربوط به انتخابات سال گذشته در کشور ما را به عنوان موضوعی برای ادامه شيطنت‌های خود دنبال می‌کردند، منافع صهيونيست‌ها در کشورهای حامی صهيونيست را تامين کرده و بايد هوشيار بود و ناخواسته در جهت مخالفت با منافع بزرگ‌ترين حامی ملت فلسطين يعنی ملت بزرگ ايران حرکت نکنند.
سخنگوی محمود عباس در اظهاراتی نسنجيده محمود احمدی‌نژاد رئيس جمهور کشورمان را نماينده مردم ايران ندانست و گفت که احمدی‌نژاد صلاحيت اظهارنظر درباره فلسطين و محمود عباس را ندارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016