پنجشنبه 11 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رونمايی از دو بازی رايانه ای لانه شيطان ۲ و حمله به کاروان آزادی، ايرنا

تهران- در مراسمی با حضور رييس سازمان بسيج مستضعفين، معاون فرهنگی ستاد کل نيروهای مسلح، معاون پژوهشی وزارت آموزش و پرورش و جمعی از بسيجيان از دو بازی رايانه لانه شيطان ۲ و حمله به کاروان آزادی در تهران رو نمايی شد.


به گزارش خبرنگار سياسی ايرنا، در اين مراسم که صبح روز پنجشنبه برگزار شد، سردار محمد رضا نقدی با اشاره به ماهيت رژيم صهيونيستی اظهار داشت: در بدبيانه ترين شرايط و تحليل ها در طی ۱۰ تا ۱۵ سال آينده ديگر عنوانی به نام 'اسرائيل' و يا 'رژيم صهيونيستی' در دنيا وجود نخواهد داشت.
وی با بيان اينکه هرچه قدر ما ميزان آگاهی را در دنيا افزايش دهيم، زمان فروپاشی رژيم صهيونيستی سريعتر خواهد شد، تاکيد کرد: فروپاشی صهيونيسم و رژيم اشغالگر قدس امری اجتناب ناپذير است و ما با آگاهی بخشی به ملت ها می توانيم به اين امر سرعت ببخشيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رييس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينکه رونمايی از اين دو بازی جديد رايانه ای گامی کوتاه برای آگاهی بخشی به نسل های جوان و نوجوان کشور بوده است، تصريح کرد: آگاه ترين مردم نسبت به ماهيت رژيم صهيونيست مردم غزه هستند که فجايع اين رژيم و انواع بمب های خوشه ای و ميکروبی آن را حس کرده اند.
سردار نقدی با بيان اينکه بسيج از اين نوع اقدامات حمايت کرده و آن را ادامه خواهد داد، خاطرنشان کرد: حجم کار انجام شده در رابطه با توليد بازی های رايانه ای راضی کننده نبوده و اين نيز بدليل محدود بودن امکانات ماست.
وی همچنين اعلام کرد سازمان بسيج مستضعفين امکانات سخت افزاری خود را به صورت رايگان در اختيار افراد و شرکت هايی قرار خواهد داد که بخواهند در رابطه با توليد بازی های رايانه ای با محتوای اسلامی و ارزشی توليد کنند.
در اين مراسم همچنين سردار محمد رضا جوکار مسئول بسيج دانش آموزی و فرهنگيان کشور با اشاره به نام گذاری روز قدس از سوی امام خمينی (ره) بنيانگذار انقلاب اسلامی ايران اظهار داشت: امام می خواستند تا آزاد سازی روز قدس متعلق به همه جهانيان باشد زيرا تا آن زمان اين مساله بيشتر جنبه قومی داشت.
وی تصريح کرد: امام راحل می خواستند برای براندازی رژيم صهيونيستی از اعتقادات دينی و اراده های مصمم استفاده کنند و در اين راه اعتقادی به قدرت سخت نداشتند.
سردار جوکار با اشاره به مقاومت مردم لبنان در جنگ ۳۳ روزه و مقاومت مردم غزه در جنگ ۲۲ روزه خاطرنشان کرد: در اين جنگ ها اراده فولادين مردم غزه و لبنان نشکست و اين حرکت ها و اراده هاست که می تواند قدس را آزاد کند.
وی همچنين با اشاره به مذاکرات سازش در واشنگتن ميان مقامات صهيونيستی و تشکيلات خودگردان فلسطينی گفت: روز قدس پايه های رژيم صهيونيستی را لرزان کرده و پايه اين مذاکرات را نيز لرزان خواهد کرد.
مسئول بسيج دانش آموزی و فرهنگيان کشور با بيان اينکه روز قدس روز احيای اسلام و متعلق به همه جهان است، تاکيد کرد: با تاسی از حرکت امام خمينی (ره) بايد براساس توانايی های خودشان راه را برای آزاد سازی قدس شريف هموار کنند.
وی در بخش ديگری از سخنان خود در اين مراسم با اشاره به دو بازی رايانه ای توليد شده گفت: نسل جوان ما بايد ماهيت رژيم صهيونيستی را بشناسد و بدليل مخاطبين فراوانی که بازی های رايانه ای دارد اين دو بازی را در آستانه روز قدس رونمايی کرده ايم.
در توليد بازی رايانه ای لانه شيطان ۲ از آخرين نرم افزار و فن آوری روز استفاده شده و ترکيب رنگی به کار گرفته شده در آن باعث می شود تا صحنه ها هر چه بيشتر واقعی به نظر برسند. بازی حمله به کاروان آزادی نيز به گفته مسئولان توليد آن تنها در طول ۲۶ روز طراحی و توليد شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016