یکشنبه 21 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دیدار خانواده های زندانیان سیاسی با مهدی کروبی، کلمه

جمعی ازخانواده های زندانیان سیاسی به همراه تنی چند از اعضای خانواده های شهدای جنبش سبز در آخرین روزهای ماه رمضان با مهدی کروبی یکی از شخصیت های جنبش سبز دیدارکردند . آنها در این دیدار ضمن اظهار تاسف از حمله هایی که در این چند روز به منزل کروبی صورت گرفته، مقاومت و ایستادگی وی را ستودند .مادر شهید سهراب اعرابی و همسر شهید حسن علی پور از جمله دیدار کنندگان بودند.

به گزارش کلمه، در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان به ویژه شب های قدر تعدادی نیروی لباس شخصی و خودسر در مقابل منزل مهدی کروبی حضور یافته و با سر دادن شعارهای زننده و همچنین پرتاب سنگ به پنجره های منزل وی با محافظان او درگیر شدند . این گروه که معلوم نیست با چه انگیزه ای چنین اقداماتی را انجام می دادند چند روز به مزاحمت خود در مقابل منزل این روحانی اصلاح طلب ادامه دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خانواده های زندانیان سیاسی نیز مانند بسیاری از مردم که به این رفتارها اعتراض دارند و آن را به دور از هر گونه عقل و انصاف می دانند ، پس از جلسه هفتگی قرآن که از سال گذشته برای آرامش و پیوند هر چه بیشتر شان برگزار می شود به دیدار مهدی کروبی رفتند تا مقاومت او را در برابر این حوادث ستایش کنند و از این همراه جنبش سبز بخواهند که همچون گذشته با صبر و استقامت همیشگی اش در مقابل این رفتارها مقاومت کند .

آنها تاکید کردند که این رفتارهای به دور از عقل و انصاف و همچنین زندانی کردن افراد بی گناهی که تنها جرم شان انتقاد کردن بوده است تنها نشان دهنده شکست کامل دولت و پیروز ی جنبش سبز است .

در روزهای اخیر نیز دوباره نیروهای امنیتی مقابل منزل مهدی کروبی حاضر شده و منزل او را محاصره کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016