دوشنبه 24 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حمله به اتومبیل کروبی و محاصره منزل آیت الله صانعی، جرس

مهدی کروبی، امروز در سفر خود به قم مورد حمله گروهی از افراد قرار گرفت که به گفته فرزند مهدی کروبی، خودسر نبوده وسازماندهی شده بودند.

به گزارش جرس حسین کروبی گفت: ساعتی پیش با محافظ حاج‌ آقا در قم تماس گرفتم وی هم در وضعیت خوبی نبود. با این حال به من گفت که امروز گروهی به ماشین آقای کروبی که مقابل منزل آیت‌الله صانعی بوده، با زنجیر و باتوم و چوب حمله کرده‌اند و با این که این ماشین بسیار محکم است، اما کاملا از بین رفته و این شدت حملات این گروه را نشان می‌دهد.

فیلم سخنان گروه حمله کننده به مهدی کروبی

وی با بیان این که پدرش همچنان در منزل آیت‌الله صانعی حضور دارد گفت: این جمع که به چند صد نفر می‌رسند همچنان در مقابل منزل آیت‌الله صانعی جمع شده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حسین کروبی اضافه کرد: از نوع جمع شدن ناگهانی و رفتار این گروه پیدا ست که خودسر نیستند و از طرف گروهی سازماندهی و فرماندهی می‌شوند.

مهدی کروبی، تصمیم داشت تا امروز در سفر قم با آیت‌الله صانعی و سید حسن خمینی دیدار کند.

گفتنی است در طول یک سال گذشته بارها مهدی کروبی و اطرافیان‌اش مورد حمله نیروهای سازمان یافته قرار گرفته‌اند. یک بار در حاشیه نماز جمعه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پس از انتخابات اخیر، بار دیگر پس از حضور مهدی کروبی در شهر قزوین که پس از توهین و سنگ ‌پرانی در نهایت با شلیک گلوله به اتومبیل‌اش بدرقه‌ اش کردند.

همچنین در راهپیمایی‌های ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن، کروبی مورد حمله نیروهای یگان‌ویژه قرار گرفت و در اسفند ماه سال گذشته، منزل این نامزد معترض انتخابات، مورد حمله عده‌ای قرار گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016