پنجشنبه 8 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تصميم جديد بانک مرکزی: دلار را به ۱۰۶۰ تومان می رسانيم، مهر

رئيس کل بانک مرکزی اعلام کرد: قيمت ارز تا هفته آينده به قيمتهای متعادل خود در بازار يعنی ۱۰۶۰ تومان خواهد رسيد.
محمود بهمنی در گفتگو با مهر از تصميم جديد بانک مرکزی برای بازار سکه و ارز خبر داد و گفت: بانک مرکزی تصميم دارد که قيمت ارز را به حالت اوليه خود بازگرداند.

رئيس کل بانک مرکزی با توجه به افزايش کاذب قيمت دلار در بازار گفت: قطعا تا هفته آينده قيمت دلار به حالت عادی خود بر می گردد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی قيمت واقعی دلار در بازار را حداکثر ۱۰۶۰ تومان اعلام کرد و گفت: قيمت دلار در بازار تا هفته آينده به اين رقم و يا حتی پايين تر از آن نيز خواهد آمد و همچنين بازار ارز نيز به زودی تعديل خواهد شد.

رئيس کل بانک مرکزی ادامه داد: در بخش طلا و سکه نيز قيمتها با توجه به قيمتهای جهانی تعيين خواهد شد. همچنين به حد کافی در بازار سکه عرضه خواهيم کرد بنابراين دليلی ندارد که قيمتها در بازار سکه بالاتر از قيمتهای جهانی باشد.

برخی شعبات بانک ملی وارد عمل شدند

بهمنی ادامه داد: قيمت سکه اگر بالاتر از قيمتهای جهانی باشد تا حدی سکه به بازار تزريق خواهيم کرد که قيمتها کاهش يابد و به حد تعادل برسد.

رئيس کل بانک مرکزی گفت: هر ميزان که نياز بازار باشد طلا وارد بازار خواهيم کرد زيرا ذخاير طلای کشور بالاست و به حد طلب بازار از طريق بانک کارگشايی و بانکها با توجه به نياز بازار سکه در اختيار افراد با توجه به قيمتهای جهانی قرار خواهد گرفت.

وی گفت: در حال حاضر بانک کارگشايی و برخی شعبات بانک ملی وارد بخش عرضه سکه به بازار شده اند.

بهمنی خاطرنشان کرد: هرگونه تبانی و سفته بازی در بازار ارز تاثيری بر قيمتها ندارد و قيمتهای واقعی در هفته آينده محقق خواهد شد و قيمت سکه نيز به سرعت کاهش خواهد يافت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016