چهارشنبه 14 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۱۵ سال حبس تعزيری برای حسين رونقی ملکی، وبلاگ نويس، روز

محمد دادخواه ، وکيل حسن رونقی ملکی در گفتگو با "روز" از صدور حکم ۱۵ سال حبس تعزيری برای موکلش خبر داده و در عين حال گفت که اين حکم هنوز به او به عنوان وکيل آقای رونقی ابلاغ نشده است.

حسين رونقی ملکی، معروف به بابک خرمدين، وبلاگ نويس و فعال حقوق بشر است که از بيش از ده ماه پيش در بند ۲ الف سپاه زندانی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آقای دادخواه ، وکيل اين وبلاگ نويس که به شدت از حکم صادره برای وکلش متاثر است به "روز" می گويد: بسيار متاسف هستم از اين قضيه و واقعيت اين است که آقايان به ايران و به منافع دراز مدت کشور اصلا فکر نمی کنند آقای رونقی يک دانشمند جوان است که بايد بهترين امکانات را در اختيار او قرار ميدادند تا از دانش او استفاده شود اما حالا ۱۵ سال زندان داده اند.

وکيل آقای رونقی ملکی می افزايد: قصه دردناکی است که بيشتر المپيادی های ما ، خارج از کشور هستند و با تيزهوشانی هم که در داخل داريم چنين رفتاری صورت می دهند. هر خطايی هم که چنين شخصی مرتکب شده باشد فرزانگی و تدبير ايجاب ميکند از هوش سرشار او استفاده کنند. من واقعا متاسف هستم که در صدور رای به پرونده هم توجه نکردند. در صفحه ۵۰۰ پرونده آقای رونقی ، خود آقايان نوشته اند که نابغه است و بايد مديريت کرد و ....

آقای دادخواه که روز گذشته به دادگاه انقلاب مراجعه کرده بود خبر ميدهد که عليرغم حضورش در دادگاه، حکم را به او ابلاغ نکرده اند.

او می گويد: متاسفانه قرار بازداشت آقای رونقی را تمديد کرده اند و من واقعا اميدوار هستم دادگاه تجديد نظر اين حکم را بشکند و زمينه آزادی موکلم را فراهم آورد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016