چهارشنبه 21 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی شکوری راد بازداشت شد، کلمه

علی شکوری راد، عضو جبهه مشارکت ايران اسلامی بازداشت شد. وی که صبح ديروز برای ارائه ی پاره ای از توضيحات احضار شده بود تا شب به منزل بازنگشت و بر اساس گزارش های رسيده و شواهد موجود اين عضو جبهه مشارکت نيز بازداشت شده است.

علی شکوری راد، عضو جبهه مشارکت ايران اسلامی بازداشت شد.

به گزارش کلمه، وی که صبح ديروز برای ارائه ی پاره ای از توضيحات احضار شده بود تا شب به منزل بازنگشت و بر اساس گزارش های رسيده و شواهد موجود اين عضو جبهه مشارکت نيز بازداشت شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گفته می شود که دليل اين بازداشت به دليل دو نوشته اخير او در باره محسنی اژه ای دادستان کشور و سخنگوی قوه قضاييه است. پس از آنکه سخنگوی قوه قضاييه در دو مصاحبه مطبوعاتی اخير خود در رابطه با انحلال جبهه مشارکت و سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی اظهاراتی را مطرح کرد،شکوری راد در مقام پاسخگويی بر آمد و ضمن رد اظهارات محسنی اژه ای در رابطه به انحلال احزاب اصلاح طلب، سخنان دادستان کشور را متناقص و دورغ های جديد خواند.

شکوری راد در نوشته خود که با نام ” افتضاح روی افتضاح؛تناقض‌گويی و دروغ‌های جديد” منشر شده بود خطاب به اژه ای نوشت: ” آقای محسنی اژه ای کم کم نشان می دهد ،بعد از قاضی مرتضوی که حقيقتاً يک پديده تاريخی در دستگاه قضا بود تمايل به پديده شدن دارد با اين تفاوت که قاضی مرتضوی، هم با هوش بود و هم مسائل را شخصی نمی کرد و به همين دليل بموقع ليز می خورد و توانست ده سال بر کرسی دادستانی تکيه بزند اما آقای اژه بر حسب اشتهار اين قابليت ها را ندارد. لذا بعيد است دوام چندانی بخصوص در سمت سخنگويی داشته باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016