پنجشنبه 22 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دادگاه مهسا امرآبادی برگزار شد، تا آزادی روزنامه نگاران زندانی

تا آزادی روزنامه نگاران زندانی - جلسه محاکمه مهسا امرآبادی، روزنامه نگار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار "تا آزادی روزنامه نگاران زندانی" دادگاه امرآبادی در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی به صورت غيرعلنی و به رياست قاضی مقيسه برگزار شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين جلسه پس از قرائت کيفرخواست از سوی نماينده دادستان، اين روزنامه نگار به دفاع از خود پرداخت. اتهامات امرآبادی اقدام تبليغی عليه نظام و توهين به رييس جمهور عنوان شده است.

آقايان دکتر عليزاده طبابايی و خانم مينا جعفری وکالت امرآبادی را بر عهده دارند که در دادگاه نيز به دفاع از موکل خود پرداختند.

گفتنی است مهسا امرآبادی خبرنگار روزنامه توقيف شده اعتماد ملی ۲۴ خرداد بازداشت و پس از ۷۲ روز با وثيقه ۲۰۰ ميليون تومانی آزاد شد.

همچنين مسعود باستانی همسر امرآبادی نيز از يک سال پيش در زندان است و به اتهام اقدام تبليغی عليه نظام و اجتماع و تبانی برای اقدام عليه امنيت ملی به ۶ سال زندان و پرداخت جريمه نقدی محکوم شده و اکنون در زندان رجايی شهر است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016