شنبه 1 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حسين سيف زاده، استاد دانشکده حقوق دانشگاه تهران مورد بازجويی قرار گرفت، هرانا

خبرگزاری هرانا - بنا بر اظهار برخی از دانشجويان دانشکده حقوق دانشگاه تهران روز سه شنبه هفته گذشته دکتر سيد حسين سيف زاده از اساتيد برتر علوم انسانی دانشکده حقوق دانشگاه تهران به حراست دانشگاه فرا خوانده شده و به مدت سه ساعت و نيم توسط ماموران وزارت اطلاعات بازجويی شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، اين بازجويی همراه با توهين و تحقير به اين استاد برتر دانشگاه بوده و موضوع بازجويی بررسی مطالب درسی مطرح شده در کلاس توسط دکتر سيف زاده بوده است.

بنا بر شنيده ها اين مطالب توسط اعضای بسيج دانشجويی دانشکده حقوق جمع آوری و در اختيار وزارت اطلاعات قرار گرفته است، دکتر سيف زاده در پايان بازجويی از ماموران خواسته است که از مسئولين دانشگاه تهران بخواهند تا وی را بازنشسته کنند تا وی از فضای امنيتی به وجود آمده در اين دانشکده رها گردد.

همچنين شنيده شده است که اين استاد در کلاس درسی خود عنوان نموده است که تا وقتی که بالاجبار باز نشسته نشود به تدريس در اين دانشگاه و وظيفه ملی و ميهنی خود ادامه خواهد داد

دکتر سيد حسين سيف زاده دارای مدرک دکترای علوم سياسی از دانشگاه سانتاباربارا کاليفرنيا و فوق دکترای علوم سياسی از دانشگاه هاروارد می باشد. وی تا کنون ۲۲ کتاب تاليف و ۱۷۲ مقاله فارسی – انگليسی به رشته تحرير در آورده است .

شايان ذکر است که پيش از ايشان بسياری از اساتيد دانشکده حقوق دانشگاه تهران باز نشسته و يا با فشارهای امنيتی به وجود آمده از کشور خارج شده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016