یکشنبه 2 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جزئيات نزاع دو نماينده شيراز که به سيلی خوردن دستغيب منتهی شد، مردم سالاری

مجمع نمايندگان استان فارس در پی حادثه اخير در مجلس که منجربه درگيری فيزيکی يکی از نمايندگان استان با احمدرضا دستغيب نماينده ديگر شده بود صورت جلسه خود را منتشر کرد.

در اين صورت جلسه آمده است: در تاريخ۲۱ /۷/۱۳۸۹ همزمان با شروع نطق نمايندگان در حاشيه صحن علنی مجلس جلسه مجمع نمايندگان استان فارس با حضور ۱۴ نفر از نمايندگان تشکيل وبحث در خصوص تغيير وتحول مديريت‌های استان شروع گرديد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ابتدا در خصوص موافقت يا مخالفت با ماندن يا رفتن رئيس سازمان صنايع ومعادن استان بحث شد وسپس در خصوص تغيير مدير کل آموزش وپرورش استان فارس که توسط استاندار فارس پيشنهاد تغيير آن به وزير آموزش وپرورش داده شده بود بحث شد.

در حين بحث برخی از نمايندگان اظهار داشتند که ما جلسه را ترک می‌کنيم. در اين زمان آقای سيد احمد رضا دستغيب فرزند سيد فخرالدين به آقای نصراله کوهی باغ اناری اظهار داشت که اگر می‌خواهيد جلسه را ترک کنيد بلند شويد و برويد.

آقای نصراله کوهی باغ اناری به آقای سيد احمدرضا دستغيب فرزند سيد فخرالدين اظهار داشت شما در مورد رئيس سازمان صنايع ومعادن استان گفته‌ايد که خط قرمز من دکتر شهپری است و ايشان پاسخ داد که خط قرمز من ... بود که می‌خواستند بجای ايشان بگذارند و من دروغگو نيستم.

نهايتا آقای نصراله کوهی‌باغ اناری از جای خود بلند شد وبه سمت سيد احمدرضا دستغيب فرزند سيد فخرالدين رفت و با سيلی به صورت ايشان زد که در همين زمان عينک آقای سيد احمدرضا دستغيب تخريب و جلسه بدون اخذ تصميم خاتمه يافت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016