جمعه 16 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خباز، عضو کميسيون تلفيق برنامه پنجم: دولت در برنامه پنجم ۱۸۰ مورد تغيير ايجاد کرده است، ايلنا

در تغييرات صورت داده شده تمام مواردی که دولت موظف به انجام آن شده بود خط زده شده و قيد “دولت می‌تواند” و “دولت مجاز است” آمده است.


ايلنا: عضو کميسيون تلفيق برنامه پنجم توسعه خبر داد که دولت در اين لايحه ۱۸۰ مورد تغيير ايجاد کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمدرضا خباز در گفتگو با خبرنگار ايلنا، در پاسخ به سوالی در مورد بررسی لايحه برنامه پنجم توسعه توسط کميسيون تلفيق مجلس اظهار داشت: متاسفانه دولت، طی يک رويه غلط لايحه نيم بندی را که به مجلس داده بود پس گرفت و سپس ۱۸۰ مورد تغيير در آن ايجاد کرد و می‌گويد که بايد همين لايحه را تصويب کنيد و در غير اين صورت آن را قبول نداريم، در حالی که چنين رسمی تاکنون نبوده است.
وی افزود: در تغييرات صورت داده شده تمام مواردی که دولت موظف به انجام آن شده بود خط زده شده و قيد “دولت می‌تواند” و “دولت مجاز است” آمده است و اين بدان معنا است که دولت اگر خواست به اين بندها عمل می‌کند يا اگر نخواست عمل نمی‌کند.
عضو کميسيون تلفيق برنامه پنجم با اشاره به اينکه دولت با حالت تحکم می‌گويد که می‌خواهد لايحه را پس بگيرد، تصريح کرد: بی دليل نبود که احمدی‌نژاد گفت مجلس در راس امور نيست و اين سخن گرچه برای نمايندگان گران تمام شد اما وقتی ما کاری انجام نمی‌دهيم که در راس باشيم در نتيجه در راس آن قرار نمی‌گيريم.
خباز از بيان جزئيات در مورد تغييرات صورت گرفته در لايحه برنامه پنجم خودداری کرد و گفت: اين کميسيون هنوز ۱۸۰ تغيير دولت را تصويب نکرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016