چهارشنبه 5 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صندوق بين‌المللی پول: رشد اقتصادی ايران؛ کمترين در خاورميانه، کلمه

صندوق بين‌المللی پول در گزارش جديد خود، رشد توليد ناخالص داخلی واقعی ايران در سال گذشته را ۱.۱ درصد برآورد و پيش‌بينی کرد که اين شاخص در سال جاری به ۱.۶ درصد خواهد رسيد. با اين حساب، در سال جاری، ايران از نظر رشد اقتصادی پس از جمهوری قرقيزستان بدترين وضعيت را در منطقه خواهد داشت.


صندوق بين‌المللی پول در تازه‌ترين گزارش خود اعلام کرد که رشد اقتصادی ايران پس از قرقيزستان، کمترين در منطقه خاورميانه و آسيای مرکزی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايسنا، صندوق بين‌المللی پول در گزارش جديد خود با عنوان “دورنمای اقتصادی منطقه‌ای، خاورميانه و آسيای مرکزی”، رشد توليد ناخالص داخلی واقعی ايران در سال گذشته را ۱٫۱ درصد برآورد و پيش‌بينی کرد که اين شاخص در سال جاری به ۱٫۶ درصد خواهد رسيد.

گزارش صندوق بين‌المللی پول همچنين حکايت از آن دارد که در سال جاری ايران از نظر رشد اقتصادی پس از جمهوری قرقيزستان بدترين وضعيت را در منطقه خواهد داشت.

در ميان ۳۰ کشور مستقر در منطقه خاورميانه و آسيای مرکزی، رشد اقتصادی قطر بالاترين بوده و به ۱۶ درصد خواهد رسيد. اين در حالی است که قرقيزستان رشد اقتصادی منفی ۳٫۳ درصدی را به ثبت خواهد رساند که کمترين ميزان در منطقه است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016