چهارشنبه 5 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ضبط وثيقه سارا شورد در صورت بازنگشتن برای دادگاه، وکيل: بازگشت موکلم خطری برايش ندارد، کمپين بين المللی حقوق بشر

دادستان تهران روز سه شنبه با اشاره به برگزاری دادگاه پيش روی سه متهم آمريکايی که يکی از آنها ماه گذشته آزادشد به خبرنگاران گفت اگر سارا شورد به ايران بازنگردد وثيقه ۵۰۰ هزار دلاری وی ضبط خواهد شد.مسعود شفيعی وکيل اين سه آمريکايی به کمپين بين المللی حقوق بشر درايران گفت که از نظر او تنها اتهام متهمانش ورود غيرقانونی است که در اين خصوص نيز مسوولين بايد بتوانند اين موضوع را ثابت کنند. به گفته وی موضوع درمورد اتهام جاسوسی که توسط مسوولين مطرح شده هيچ مدرکی وجود ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مسعود شفيعی به کمپين گفت که بازگشت خانم شورد به ايران خطری برای وی ندارد و با توجه به اينکه در پرونده هيچ سندی در خصوص اقدام غيرقانونی به جز موضوع ورود غيرقانونی وجود ندارد خيلی اميدوار به تبرئه موکلانش می باشد. او اظهار خوشبينی کرد که درنتيجه تصميم و رای دادگاه دو موکل ديگرش نيز آزاد شوند.

نامزد سارا شورد به نام شان بائر و دوستش جاش فاتال هم چنان در زندان به سر می برند. طی روزهای گذشته برخی منابع از اينکه هنگام دستگيری سه امريکايی ياد شده در خاک عراق بوده اند و توسط نيروهای ايرانی به داخل خاک ايران برده شده و دستگير شدند سخن گفته بودند. مقامات ايرانی هنوز به اين اظهارات واکنشی نشان نداده اند. وب سايت ويکی ليکس که هزاران سند دولت آمريکا را طی روزهای گذشته منتشر کرده است با اشاره به اين موضوع روايت جديدی از ماجرا را مطرح کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016