دوشنبه 17 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدار دانشجويان دانشگاه منحل شده با رئيس دانشگاه علوم پزشکی تهران، تشکيل هيئت پيگيری انحلال، مهر

نمايندگان دانشجويان دانشگاه علوم پزشکی ايران سابق در ديدار با رياست دانشگاه علوم پزشکی تهران بر پايان تجمعات در اين دانشگاه در اعتراض به انحلال دانشگاه تاکيد کرده و يادآور شدند مطالبات بر حق دانشجويان را پيگيری می کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، ۷ نفر از دانشجويان دانشگاه علوم پزشکی ايران يکشنبه با دکتر باقر لاريجانی رئيس دانشگاه علوم پزشکی تهران ديدار کردند. در اين ديدار دانشجويان بر پايان تجمعات در دانشگاه و ادامه روند آموزش و پژوهش دانشگاه تاکيد کردند و مقرر شد مطالبات بر حق دانشجويان پيگيری شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين دانشجويان بر مطالباتی از جمله اينکه دانشجويان دانشگاه علوم پزشکی ايران سابق به عنوان رده دوم محسوب نشوند و مشکلی برای مباحثی از جمله مدرک فارغ التحصيلی و امکانات خوابگاهی بوجود نيايد تأکيد کردند. دانشجويان همچنين بر تشکيل هيئت پيگيری موضوع انحلال دانشگاه علوم پزشکی ايران تاکيد کردند.

به گزارش مهر، دانشگاه علوم پزشکی ايران از روز شنبه ۸ آبان ماه ۸۹ بر اساس ابلاغ مصوبه شماره ۶۷۷/۱۱۰ معاونت توسعه مديريت و سرمايه انسانی رئيس جمهور منحل شده است. کليه فعاليتهای بهداشتی، درمانی دانشگاه علوم پزشکی ايران واقع در استان البرز به دانشکده علوم پزشکی کرج، کليه واحدهای بهداشتی، درمانی دانشگاه علوم پزشکی ايران به دانشگاه علوم پزشکی شهيد بهشتی و کليه واحدهای آموزشی و پژوهشی و دانشجويی به دانشگاه علوم پزشکی تهران منتقل شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016