سه شنبه 18 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئيس سازمان زندان‌ها: عمليات ساخت زندان جديد در مشهد از سال آينده آغاز می‌شود، ايسنا

زندان‌ها از جمله مراکزی هستند که بايد حداقل در ۳۰ کيلومتری شهرها واقع شوند که از نظر کنترل و امنيت مشکلی نداشته باشند، اما اين در حالی است که زندان مرکزی مشهد در داخل شهر استقرار يافته و بحث جابه‌جايی آن مدت‌هاست که مطرح شده است و هنوز به سامان نرسيده است.

به گزارش ايسنا؛ غلامحسين اسماعيلی، رييس سازمان زندان‌های کشور در اين‌باره گفت: انتقال قطعی زندان مشهد در چهار سال آينده و پس از ساخت زندان جديد صورت می‌گيرد.اعتبار مطالعاتی اين طرح در نظر گرفته شده و در سال ۹۰ نيز اعتبار اجرای اين طرح تامين می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: به منظور انتقال زندان مشهد به خارج از محدوده شهری در سال ۸۹ توافقات خوبی بين سازمان زندان‌ها، وزارت مسکن و شهرسازی و دادگستری صورت گرفته است و اميدوارم اين طرح هرچه زودتر وارد مرحله اجرايی شود.

اسماعيلی ادامه داد: در راستای اجرای قانون انتقال زندان‌ها به خارج از محدوده شهری، تعدادی از زندان‌ها از جمله زندان مشهد را در اولويت قرار داديم. دو قطعه زمين برای ساخت اين زندان در نظر گرفته شده که بعد از برگزاری نشستی با استانداری و دادسرا، يکی از آن‌ها برای ساخت زندان مورد توافق قرار گرفته و از سال ۹۰ عمليات احداث آن شروع خواهد شد.

رييس سازمان زندان‌های کشور درباره زمان اجرای اين طرح اظهار کرد: با توجه به گستردگی زندان و بزرگی آن، برای احداث زندان بايد زمان ۳ يا ۴ ساله در نظر بگيريم، اما برنامه زمان‌بندی احداث در اصل بايد توسط مجری طرح يعنی وزارت مسکن و شهرسازی ارائه شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016