پنجشنبه 20 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محکوميت محمد مصطفايی به شش سال حبس و تبعيد به ايذه، جرس

محمد مصطفايی وکيل پايه يک دادگستری و فعال حقوق بشر که پرونده بسياری از نوجوانان بزهکار محکوم به اعدام و هم چنين سکينه محمدی را برعهده داشت از سوی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به رياست قاضی مقيسه به شش سال حبس تعزيری محکوم شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش جرس، اين وکيل دادگستری در پی تشکيل پرونده ای از سوی دادسرا که به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب ارسال شده بود بدون حضور نامبرده و اعلام وقت دادرسی به صورت غيابی محاکمه و به پنج سال حبس تعزيری و تبعيد به شهرستان ايذه به اتهام اقدام عليه امنيت کشور از طريق مصاحبه با رسانه های فارسی زبان خارج کشور و مطرح کردن پرونده سکينه محمدی آشتيانی در اين رسانه ها و هم چنين به يک سال حبس تعزيری به اتهام تبليغ عليه نظام محکوم شد.

هم چنين در خصوص اتهام تحصيل مال غير که توسط دادستان تهران در مصاحبه با رسانه ها به کلاهبرداری تعبير شده بود نيز به دليل فقدان در مرحله دادسرا قرار منع تعقيب صادر و حکم برائت صادر شد.

مصطفايی پس از آنکه روز دوم مرداد سالجاری برای ارائه توضيحاتی به دادستانی تهران احضار شده بود، ناپديد شد. او صدور حکم جلب و ممنوع الخروج شدن خود را به عنوان دلايل خروجش از ايران اعلام کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016