یکشنبه 23 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قبض های برق پس از هدفمند کردن يارانه‌ها يک ماهه می‌شود، مهر

معاون وزير نيرو در امور برق و انرژی از افزوده شدن بيش از ۲۰ هزار مگاوات به ظرفيت نصب شده برق کشور در ۵ سال اخير خبرداد و گفت: در صورت ايجاد زيرساختهای لازم، قبوض برق بعد از هدفمند کردن يارانه‌ها يکماهه صادر می‌شود.
محمد بهزاد در گفتگو با مهر گفت: در حال حاضر قبوض برق به صورت دوماهه صادر می شود و افزايش ۴ هزار تومانی قبوض نيز در جريان هدفمند کردن يارانه ها، برای دو ماه اعمال خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


معاون وزير نيرو در امور برق و انرژی با اشاره به تاکيد رئيس جمهور مبنی بر صدور قبوض برق بعد از اجرای قانون به صورت يکماهه، افزود: چنانچه وزارت نيرو بخواهد قبوض برق را به صورت يکماهه توزيع کند، بايد تمامی امکانات قرائت کنتورها و توزيع قبوض را دو برابر کند.

وی تصريح کرد: وزارت نيرو به دنبال راه حلهايی است که بتواند قبوض را به صورت يکماهه صادر کند، اما اين امر نياز به فراهم آوردن تمهيداتی دارد.

به گفته بهزاد، در ۵ سال گذشته بيش از ۲۰ هزار مگاوات به ظرفيت نصب شده برق کشور اضافه شده است؛ اما لازمه سرعت بيشتر در اين صنعت، تامين نقدينگی و اعتبارات لازم است که دولت و مجلس کمک کنند اين کار انجام شود.

وی با اشاره به فروش ۹۵۰ ميليارد تومان اوراق مشارکت طرحهای نيروگاهی، ابراز اميدواری کرد تا نمايندگان مجلس در برنامه پنجم، اعتبارات خوبی را به خصوص برای صنعت برق در نظر گيرند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016