چهارشنبه 26 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه نهضت مقاومت ملی ايران به آنگ سان سوکی

يانکو، ميانمار

سرکار محترم خانم آنگ سان سوکی،

شما تمام زندگی خود را وقف رسيدن به آزادی و دموکراسی مردم برمه نموده ايد. با از خود گذشتگی و فدا کاری بی نظير کليه توان و امکانات خود را در خدمت منافع مردم وطنتان قرار داده و منافع عمومی را بر منافع شخصی مقدم شمرده ا يد. اين شجاعت وفدا کاری واعتقادتان به دموکراسی و آزادی انسانها، تحسين و احترام جامعه جهانی را به شما ومردم مبارز کشورتان که به شما ياری رسانده اند بر انگيخته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ما اميدواريم که بزودی، شما خواهيد توانست با کمک مردم برمه که از آزادی شما خوشحال و به آينده بهتر اميدوار گشته اند قدم های موُثری در رسيدن به جامعه ای آزاد و دموکراتيک بر داريد.

ما يقين داريم شما خواهيد توانست هدايت مملکتان را به دموکراسی و آزادی برای ملت خود بدست گيريد، تا آنان بتوانند تحت حفاظت حکومت قانون و بر خاسته از خواست آنان به زندگی بهتری برسند. و به حقوقی که آنها را قادر نمايد کرامت انسانی خود را برای التيام بخشيدن به زخم های چرکينی که در اثر ديکتاتوری بجامعه وارد آمده است دست يابند .

ما اميدواريم که قلبهای پرازاميد مردم برمه که درانتظار شما بوده اند شما را در رسيدن بآنچه اعلام نموده ايد
ياری دهند.
شما در رسيدن به مواضعی که اعلام نموده ايد:
" ما می خواهيم مردم صاحب اختيار خويش باشند ، ما می خواهيم آنها را تقويت کنيم، ما می خواهيم با آماده کردن آنا ن با اخذ مدارک تخصصی خود قادر باشند کشور خويش را بسازند." ميتوانيد روی پشتيبانی مردم آزاديخواه و دموکرات جهان حسلب نماييد.

ما از آزادی شما خوشحال و به موفقيت شما و مردم برمه مطمين هستيم.

با احترام و آروزی موفقيت

ايران هرگز نخواهد مرد
نهضت مقاومت ملی ايران
شانزدهم نوامبر ۲۰۱۰


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016