سه شنبه 2 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرلشکر جعفری: اجتماع ۱۱۰ هزار بسيجی استان تهران در روز عيد غدير، ايسنا

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اجتماع ۱۱۰ هزار بسيجی استان تهران در روز عيد غدير برای تجديد بيعت و ديدار با مقام معظم رهبری خبر داد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، سردار سرلشکر عزيز جعفری در گفت‌وگويی با اشاره به تلاقی هفته بسيج با دهه امامت و ولايت و عيد سعيد غدير گفت: در سراسر کشور يک ميليون بسيجی به نمايندگی ازده ها ميليون بسيجی به طور نمادين با مقام عظمای ولايت تجديد بيعت خواهند کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بسيجيان ولايتمدار در اين اجتماع بزرگ، حماسه غدير و پيام آن را برای ملت ايران و مسلمانان زنده می کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسيج نيرويی منحصر به فرد است که می تواند متناسب با هر شرايط و زمان، وضعيت خاصی پيدا کند و به کمک نظام و کشور بشتابد.

وی با اشاره به دور انديشی حضرت امام راحل (ره) در فرمان تشکيل بسيج مستضعفين گفت: امروز دشمن در جنگ نرم برضد جمهوری اسلامی ايران اهدافشان تضعيف روحيه مقاومت و پايداری، القای روحيه یأس و نااميدی و اسلام ستيزی است.

فرمانده کل سپاه همچنين، ايران هراسی و شيعه هراسی، پايمال کردن روحيه ايثار و شهادت طلبی، سلب اعتماد مردم از نظام و مسئولان، ترويج سکولاريسم و ارزش های غربی و مقابله با فرهنگ دينی و مذهبی را از ديگر اهداف جنگ نرم دشمن اعلام کرد.

وی تأکيد کرد: حوادث و رخدادهای فراروی انقلاب و حرکت ملت ايران در سه دهه اخير و نقش آفرينی های سرنوشت ساز و تاريخی بسيجيان در هشت سال دفاع مقدس و مقابله با توطئه ها و فتنه آفرينی های دشمنان، آينده نگری و افق ديد بلند امام راحل (ره) و تدبير حکيمانه ايشان در تشکيل بسيج را نشان می دهد.

به گزارش ايسنا به نقل از سپاه نيوز، جعفری، بسيج را مردمی ترين نهاد معرفی و با اشاره به مصاديقی از کارکردهای بسيج در عمران و سازندگی و توسعه کشور و رفع نيازهای مردم افزود: امروز مردم با مشاهده نقش بسيجيان در اجرای طرح های بزرگ ملی مانند راه سازی، سدسازی، تونل سازی، گازرسانی، آبرسانی و کمک های امدادی در هنگام بروز حوادث و بلايای طبيعی، حضور مؤثر و خادمانه بسيج و بسيجيان را در زندگی خود حس می کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تحولات ساختاری اخير بسيج گفت: اين تغييرات در سازمان بسيج با هدف ترويج و نهادينه کردن نگاه حکيمانه رهبر معظم انقلاب به اين نهاد و توسعه نقش پذيری بسيجيان در عرصه های متنوع است.

جعفری گفت: بسيج قدرت نرم انقلاب و نظام و سرمايه عظيم ملت ايران در مواجهه با جنگ نرم است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016