شنبه 6 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعدام يک نفر در زندان مرکزی اصفهان، ايسنا

مردی که با همدستی دو فرد ديگر اقدام به تجاوز به عنف و سرقت از زنان و و دختران بيگناه می کرد، به دار مجازات آويخته شد.


به گزارش ايسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، اوايل سال ۸۸ به تناوب چندين فقره شکايت در حوزه قضايی ملک شهر از ناحيه چند زن طرح شد که مدعی بودند به توسط افرادی ربوده و مورد تجاوز قرار گرفته‌اند. حدود چهارماه بعد با شناسايی اتفاقی خودرو مجرمان به وسيله يکی از قربانيان و اطلاع به ماموران، خودرو موصوف متوقف و سرنشين آن به کلانتری دلالت می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


با شناسايی متهم توسط شاکی بازجويی از وی آغاز و او ضمن اعتراف به کردارش دو همدست خود را معرفی می‌کند. بنا به اعترافات آنان اين سه نفر با همدستی يکديگر و با استفاده از خودرو تحت عنوان مسافرکش قربانيان را در محله‌های خلوت سوار و با تهديد به قتل آنان را به نقطه‌ای مناسب می بردند و مورد آزار و اذيت قرار می دادند و در مواردی نيز اقدام به سرقت از ايشان می‌کردند.

بدين ترتيب، بنا به شکايت شکات و اظهارات متهمان در تحقيقات اوليه و در دادگاه، نظريه پزشکی قانونی و ساير قراين و محتويات پرونده، "حسين.م" که راننده خودرو و سردسته گروه بود، به جرم زنای به عنف، به اعدام و دو همدست وی به جرم ارتباط نامشروع غير از زنا توام با عنف و همچنين مشارکت در آدم ربايی و نيز ايراد ضرب و جرح و سرقت توام با آزار به۷۴ ضربه شلاق، حبس تا ۱۸ سال، پرداخت ديه و رد اموال مسروقه محکوم شدند وحکم صادره اعدام در خصوص متهم رديف اول در محوطه زندان مرکزی اصفهان به اجرا درآمد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016