شنبه 6 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عيادت جمعی از فعالان سياسی، مدنی ايران با حسين راضی دبيرکل حزب مردم ايران (با عکس)

در عصرگاه روز شنبه ۶ام آذر ماه ۱۳۸۹ هجری خورشيدی جمعی از فعالين سياسی، مدنی ايران به عيادت استاد حسين راضی دبيرکل حزب مردم ايران در بيمارستان پاستورنو تهران رفتند.
اين جمع که متشکل از بانو افشار (عضو جبهه ملی ايران) و آقايان دکتر سيد احمد صدر حاج سيد جوادی (عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ايران)، دکتر محمد ملکی (اولين رئيس دانشگاه تهران و از فعالين ملی، مذهبی)، آقای امير رزاقی (جامعه شناس و عضو نهضت آزادی ايران) و مهندس علی کلايی (فعال مدنی و حقوق بشر) بود، با حضور در محل بيمارستان پاستورنو در فضايی بسيار گرم و صميمانه از آقای راضی عيادت نموده و از خداوند متعال بهبودی و شفای عاجل ايشان را خواستار شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آقای راضی نيز ضمن تشکر از ايشان با ذکر بخشی از خاطرات دوران مبارزاتی به تجليل از فعالين باسابقه ای چون دکتر صدر حاج سيدجوادی و دکتر ملکی پرداختند.
لازم به ذکر است که آقای حسين راضی از همرزمان مرحوم دکتر محمد نخشب از بنيانگذاران سازمان خداپرستان سوسياليست و حزب مردم ايران بوده و از فعالين باسابقه جبهه ملی ايران می باشند،ايشان همواره در ديدارهای مختلف خود بر اتحاد ميان احزاب ملی و مذهبی پيرو زنده ياد دکتر محمد مصدق تاکيد فراوان داشته اند.
استاد حسين راضی در طی يک سال گذشته به دليل ابتلا به بيماری دستگاه گوارشی به تناوب در بيمارستان های مختلف تهران بستری بوده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016