شنبه 10 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيانيه سازمان های جبهه ملی ايران در خارج از کشور در محکوميت بازداشت سران نهضت آزادی

بر اساس گزارش های رسيده ماموران جمهوری اسلامی، بعد از ظهر ديروز، دکتر ابراهيم يزدی دبير کل نهضت آزادی ايران، مهندس هاشم صباغيان از اعضای شورای مرکزی، دکتر علی اصغر غروی، دکتر غفار فرزدی، احد رضايی، ورپايی و مصلحی از اعضای اين سازمان را طی مراسم ختمی در اصفهان بازداشت کرده اند. ماموران لباس شخصی بدون ارائه حکم قضايی وارد محل شده، خود را نيروهای امنيتی و اعضاء بسيج معرفی نموده اند و به اين بهانه که در اين محل بصورت غير قانونی نماز جمعه اقامه شده است، پس از بازداشت اين چند تن به ارعاب و تهديد ساير حاضرين و فيلمبرداری و ثبت مشخصات آنها پرداخته و سپس محل حادثه را ترک نموده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


زير پا گذاشتن حقوق انسانی و شهروندی در جمهوری اسلامی امری روزمره و عادی شده است. حکومت تماميت خواه که با مبارزات مردم ايران فقدان مشروعيتش آشکار تر از هميشه گرديده و در اداره کشور درمانده است، از هرگونه گردهم آئی بشدت وحشت دارد و جاهلانه تصور ميکند که ميتواند با بازداشت و سرکوب منتقدين، عمر خود را طولانی تر سازد.

سازمانهای جبهه ملی ايران در خارج از کشور دستگيری سران نهضت آزادی و تهديد و ارعاب حاضرين در مراسم نامبرده را بشدت محکوم نموده به سران اين رژيم هشدار ميدهد که آنها با اين اقدامات نه تنها از وخامت اوضاع نمی کاهند، بلکه بدين ترتيب دائما پرونده جنايات خود را قطورتر ميسازند. سران اين رژيم ضد مردمی بايد بدانند که جز گردن گذاشتن به رای و خواست اکثريت مردم، راهی برای آنها باقی نمانده است.

هيات اجرائی سازمانهای جبهه ملی ايران در خارج از کشور
مهندس کامبيز قائم مقام ـ مهندس بهمن مبشری - دکتر همايون مهمنش

دهم مهرماه ۱۳۸۹ برابر دوم اکتبر


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016