سه شنبه 9 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بروجردی، رئيس کميسيون امنيت ملی مجلس: ترورهای اخير طراحی صهيونيستی دارد، ايلنا

مذاکرات با گروه ۵+۱ که هفته آينده توسط جليلی انجام خواهد شد براساس عدم عقب‌نشينی خواهد بود اما دشمنان روش تروريستی را در پيش گرفته و دانشمندان ما را مورد هدف قرار داده‌اند.


ايلنا : رئيس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس با اشاره به ترور دو استاد دانشگاه در تهران طراحی اين ترور را صهيونيستی دانست.
به گزارش خبرنگار پارلمانی ايلنا علاء‌الدين بروجردی در گفتگو با خبرنگاران خاطرنشان کرد: صبح امروز جلسه فوق‌العاده کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی با حضور تعدادی از اعضای هيات رئيسه آن و نمايندگان وزارتخانه‌های اطلاعات و کشور، ناجا و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد و مجموعه‌ اتفاقات رخ داده در مورد ترور دو استاد دانشگاه و وضعيت آن تشريح شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: بعد از بحث مفصل در اين‌باره به اين نتيجه رسيده شد که هدف‌گذاری دشمن مقابله با توانمندی روزافزون جمهوری اسلامی ايران در زمينه فن‌آوری هسته‌ای است و پس از آنکه از همه ابزارها مانند تحريم استفاده کردند و جمهوری اسلامی به راه خود ادامه داده و عقب‌نشينی نکرد، دست به اين کار زدند.
بروجردی در بخشی ديگر از سخنانش تاکيد کرد: مذاکرات با گروه ۵+۱ که هفته آينده توسط جليلی انجام خواهد شد براساس عدم عقب‌نشينی خواهد بود اما دشمنان روش تروريستی را در پيش گرفته و دانشمندان ما را مورد هدف قرار دادند.
رئيس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس گفت: علاوه بر اين موضوع که فرهنگ شهادت همواره آثار مثبتی داشته و باعث انسجام می‌شود وظيفه نهادهای امنيتی نيز حفاظت از جان دانشمندان کشور است که از مدت‌ها قبل در اين زمينه تدابيری انديشيده شده است و هدف از برگزاری جلسه امروز هم تاکيد بر اقدامات جدی‌تر در حفاظت از اين افراد در مقابل عوامل اين ترورها است.
بروجردی در ادامه در مورد عاملين ترور دو استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: طراحی اين ترورها صهيونيستی است و در انجام آنها از همان روشی استفاده شده که شهيد مغنيه را به شهادت رسانده بودند. صهيونيست‌ها در اين روش تجربه طولانی دارند زيرا اين رژيم يک رژيم تحميلی و تروريستی است و از پيچيدگی‌های خاص خودش برخوردار است.
وی ادامه داد: اين ترفند مانند ساير ترفندها با هدف مقابله با فتح قله‌های هسته‌ای به کار گرفته شده که با شکست مواجه خواهد شد و ترديدی در نظام جمهوری اسلامی برای ادامه راه خود ايجاد نمی‌کند.
وی در خاتمه بار ديگر گفت: مذاکرات ايران با گروه۵+۱ هفته آينده انجام خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016