دوشنبه 15 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقال مجيد دری به بند کارگری و به وجود آمدن دو غده چربی در چشم وی، جمعيت مبارزه با تبعيض تحصيلی

جمعيت مبارزه با تبعيض تحصيلی - به گزارش جمعيت مبارزه با تبعيض تحصيلی، مجيد دری، دانشجوی محروم از تحصيل، در اين هفته در پی اعتراضی که به بند خود داشت به بند کارگری منتقل شده است. او که در وضعيت روحی مناسبی به سر می برد، در مورد دستگيری های روز ۱۶ آذر ابراز نگرانی کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين فعال دانشجويی در پی سردرد و چشم درد شديد، به علت شکستگی عينکش، بعد از دوماه و در پی چندين بار تقاضای بی پاسخ، به چشم پزشکی داخل شهر برده شد. مأموران زندان در اقدامی بی سابقه خواستند که وی را با پابند به خارج از زندان منتقل کنند. با اعتراض شديد مجيد و مخالفتش برای رفتن به بيمارستان، مأمورين ابتدا او را به بند بازگرداندند اما با دخالت يکی از مامورين راضی شدند که او را بدون پابند به بيمارستان منتقل کنند.
وی که از مدتها پيش از درد چشم و تاری ديد رنج می برده است، پس از معاينه پزشک متوجه می شود که دو غده چربی در پلک بالايش بوجود آمده است.
چشم پزشک بعد از دادن دارو به مجيد دری، اعلام کرده است که به علت چربی مضر در خون، دو غده ی چربی در چشم او ايجاد شده است. دکتر تأکيد کرده است که از خوردن غذای زندان خودداری کند.
در پی صحبتی که مجيد دری با منابع نزديک به خود داشته است اعلام کرده که ورود هر نوع روغن به زندان ممنوع است و برای پختن غذا از کره استفاده می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016