جمعه 26 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خانواده محمد نوری‌زاد و همسر مصطفی تاج‌زاده آزاد شدند، انتقال همسر نوری‌زاد به سی‌سی‌يو، کلمه

خانواده محمد نوری‌زاد و فخرالسادات محتشمی‌پور، همسر مصطفی تاج‌زاده، که بعدازظهر عاشورا در مقابل زندان اوين بازداشت شده بودند، دقايقی پيش از زندان آزاد شدند.

به گزارش رسيده به کلمه، فاطمه ملکی، همسر محمد نوری‌زاد، که بر اثر فشارهای روحی در بازداشتگاه اوين دچار وخامت حال شده بود، بلافاصله پس از آزادی به بيمارستان منتقل شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



همسر تاج‌زاده و اعضای خانواده‌ی نوری‌زاد که برای کسب اطلاع از وضعيت همسرانشان و اعتراض به بی‌خبری از آنها به مقابل زندان اوين مراجعه کردند، عصر روز پنجشنبه ۲۵ آذر که با عاشورای حسينی مصادف بود، برای چند ساعت بازداشت شدند.

گزارش شده که بازداشت اين چند عضو خانواده‌ی زندانيان سياسی با فحاشی و رفتارهای خشونت آميز همراه بوده است.

ـــــــــــــــــــ

انتقال همسر نوری زاد به سی سی يو

فاطمه ملکی، همسر محمد نوريزاد که ظهر ديروز به همراه خانواده ی خود و فخرالسادات محتشمی پور جلوی درب اوين بازداشت شده بود، راهی بخش سی سی يو بيمارستان مدرس شد.

بنا به اخبار رسيده به کلمه وی که به گفته ی همراهان و خانواده تمام مدت بازداشت بيهوش بوده و روی زمين در بازداشتگاه وزرا نگهداری شده است در وضعيت نامساعد روحی و جسمی به سر ميبرد.

لازم به ذکر است فاطمه ملکی دارای سابقه ی بيماری قلبی و نوسان فشار خون است و دکتر وی ابراز نگرانی شديد از وضعيت او کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016