جمعه 26 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مراسم توديع منوچهر متکی و معارفه علی اکبر صالحی فردا برگزار می شود، مهر

فردا با حضور معاون اول رئيس جمهور، منوچهر متکی وزير سابق امور خارجه و باسابقه ترين وزير دولت محمود احمدی نژاد توديع و علی اکبر صالحی رئيس سازمان انرژی اتمی به عنوان سرپرست اين وزارتخانه معارفه می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، اين مراسم صبح شنبه ۲۷ آذر ماه در ساختمان شماره ۱ وزارت امور خارجه با حضور محمدرضا رحيمی معاون اول رئيس جمهور و مديران و معاونان وزارت امور خارجه برگزار خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


منوچهر متکی باسابقه ترين وزير دولت محمود احمدی نژاد بود که با برکناری در هنگام ماموريت کاری در سنگال به رکورد خود در اين دولت پايان داد.

دکتر علی اکبر صالحی معاون رييس جمهور و رييس سازمان انرژی اتمی همزمان به عنوان سرپرست وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ايران مشغول به کار خواهد شد.

به گزارش مهر، علی اکبر صالحی متولد ۱۳۲۸ در شهر مقدس کربلا است و به زبان های عربی و انگليسی تسلط دارد. وی مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه آمريکايی بيروت و دکتری را در علوم فنی و در سال ۱۹۷۷ از ام‌آی‌تی در آمريکا دريافت کرده است.

علی‌اکبر صالحی، با مرتبهٔ علمی دانشيار، عضو هيئت علمی دانشکده انرژی دانشگاه صنعتی شريف است وبين سال‌های۱۳۶۱ تا ۱۳۶۳ و ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۲ رياست دانشگاه صنعتی شريف را بر عهده داشت.

در کارنامه وی فعاليت به عنوان نماينده ايران در آژانس بين‌المللی انرژی اتمی ديده می شود و همچنين، وی بين سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹، معاونت دبير کل سازمان کنفرانس اسلامی را بر عهده داشته‌ است.

وی تيرماه۱۳۸۸ به عنوان معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان انرژی اتمی منصوب شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016