جمعه 10 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی اکبر نظری و مرتضی کمساری، از فعالان کارگری آزاد شدند، کميته گزارشگران حقوق بشر

کميته گزارشگران حقوق بشر- علی اکبر نظری، از اعضای سنديکای کارگران شرکت واحد، پس از يک ماه حبس با توديع قرار کفالت از زندان آزاد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اساس اخبار منتشر شده از سوی سنديکای کارگران شرکت واحد، علی اکبر نظری روز نهم آذرماه در پی دريافت احضاريه و مراجعه به دادسرای زندان اوين بازداشت و پس از چند روز به زندان قزل حصار منتقل شده بود. نظری در جريان اعتصابات کارکنان شرکت واحد در سال ۱۳۸۴ نيز دستگير شده و چند ماه را در زندان اوين به سر برده بود.

همچنين در روزهای گذشته، مرتضی کمساری، عضو ديگر سنديکای کارگران شرکت واحد که روز دوم آذرماه بازداشت شده بود، با توديع قرار کفالت از زندان آزاد شد. مرتضی کمساری، روز دوم آذرماه، در حالی که برای ادای پاره ای از توضيحات به دادسرای زندان اوين مراجعه کرده بود بازداشت شد. اين فعال کارگری نيز پيشتر در سال به دستور قاضی سعيد مرتضوی، دادستان وقت تهران، به دليل فعاليت های صنفی بازداشت شده بود.

اين دو فعال کارگری در حالی آزاد شده اند که رضا شهابی، منصور اسانلو، ابراهيم مددی و غلا مرضا غلامحسينی از کارگران شرکت واحد و بهنام ابراهيم زادی فعال کارگری و دفاع از حقوق کودک هنوز در زندان به سر می برند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016