شنبه 11 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئيس فراکسيون روحانيون مجلس: خاتمی خود را برای محاکمه در دادگاه آماده کند، فارس

خبرگزاری فارس: رئيس فراکسيون روحانيون مجلس گفت: ملت ايران خاتمی را در فتنه ۸۸ ‌سهيم می‌داند و او بايد ‌خود را برای محاکمه در دادگاه آماه کند.

حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر نماينده مردم اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به تکاپو و تلاش خاتمی برای بازگشت به عرصه سياسی کشور، اظهار داشت: ملت ايران در فتنه ۸۸ خاتمی را هم سهيم می‌داند و بر همين اساس، آقای خاتمی بايد خود را برای محاکمه در دادگاه آماه کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی خاتمی را از جمله بنيانگذاران فتنه ۸۸ دانست و گفت: سران فتنه بدون حمايت خاتمی قادر به آشوب و اغتشاش نبود و اين خاتمی بود که آنها را نسبت به مبارزه با مردم دعوت می‌کرد.

رئيس فراکسيون روحانيون مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اين سؤال که خاتمی چگونه می‌تواند به عرصه سياسی کشور بازگردد، گفت: ملت ايران تنها به کسانی اعتماد می‌کنند که در چارچوب نظام و قانون اساسی حرکت می‌کنند اما آقای خاتمی اکنون در نزد مردم به فتنه‌گری مشهور شده است.

رهبر افزود: خاتمی برای بازگشت به عرصه سياسی کشور راهی جز اعلام برائت از فتنه‌گران ندارد، البته اينکه به صورت لسانی اعلام برائت کند، کافی نيست و ايشان بايد در عمل از موسوی و کروبی جدا و به مردم بپيوندد.

اين نماينده مجلس با اشاره به اينکه خاتمی برای بازگشت به عرصه سياسی کشور شرط تعيين کرده است، خطاب به وی گفت: اين مردم هستند که بايد برای شما تعيين شرط کنند و شما به جای محاکمه، حق تعيين کردن شرط برای نظام را نداريد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016