سه شنبه 14 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتخاب رئيس بانک مرکزی با پيشنهاد رئيس‌جمهور و رای اکثريت مجلس به تصويب رسيد، ايلنا

رئيس کل بانک مرکزی و قائم مقام وی بايد از ميان متخصصان مجرب پولی بانکی و اقتصادی با حداقل ۱۰ سال تجربه کاری و تحصيلات حداقل کارشناسی ارشد در رشته‌های مرتبط و دارای حسن شهرت انتخاب شود.


ايلنا: با مصوبه امروز عصر مجلس رئيس‌ کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ايران با پيشنهاد رئيس‌جمهور تاييد مجمع عمومی و رای اکثريت مجلس انتخاب خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار پارلمانی ايلنا، در جلسه علنی امروز عصر مجلس نمايندگان در نهايت ترکيب مجمع عمومی بانک مرکزی را مشخص کردند.
براين اساس نمايندگان به پيشنهاد احمد توکلی مبنی بر عضويت رئيس‌جمهور (رئيس‌مجمع) معاونت برنامه‌ريزی و نظارت راهبردی رئيس‌جمهور، وزير اقتصاد و دارايی و ۲ نفر از وزرا به انتخاب هيات وزيران رای مثبت دادند.
لازم به ذکر است رئيس کل بانک مرکزی به پيشنهاد رئيس‌جمهور، تاييد مجمع عمومی و رای اکثريت مجلس و با حکم رئيس‌جمهور منصوب می‌گردد. قائم مقام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ايران به پيشنهاد رئيس کل بانک مرکزی و پس از تائيد مجمع عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ايران با حکم رئيس جمهور منصوب می‌شود.
همچنين رئيس کل بانک مرکزی و قائم مقام وی بايد از ميان متخصصان مجرب پولی بانکی و اقتصادی با حداقل ۱۰ سال تجربه کاری و تحصيلات حداقل کارشناسی ارشد در رشته‌های مرتبط و دارای حسن شهرت انتخاب شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016