دوشنبه 20 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزارت اطلاعات: عوامل ترور استاد علی محمدی دستگير شدند (+ ویدئو)، ايسنا

وزارت اطلاعات از دستگيری عوامل ترور استاد علی محمدی خبر داد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) متن اطلاعيه وزارت اطلاعات در زمينه دستگيری عوامل ترور اين استاد شهيد به شرح زير است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همزمان با اولين سالگرد شهادت دکتر مسعود عليمحمدی استاد دانشگاه و دانشمند برجسته کشورمان سربازان گمنام امام زمان‌(عج) در پی اقدامات گسترده امنيتی و رصد دقيق اطلاعاتی و با عنايات خاص الهی موفق شدند عوامل اصلی اين جنايت تروريستی را شناسايی و دستگير و يک شبکه متشکل از جاسوسان‌ و تروريست‌های وابسته به رژيم اشغالگر قدس را منهدم کنند.

عمليات همه جانبه شناسايی و دستگيری اين جاسوسان و تروريست‌ها با تمرکز اطلاعاتی و امنيتی بر روی سرنخ عوامل و شبکه‌های وابسته به رژيم صهيونيستی آغاز شد و پس از ماه‌ها مجاهدت‌های خاموش و اقدامات پيچيده و چند لايه آفندی و پدافندی و نفوذ به عمق اطلاعاتی رژيم صهيونيستی منجر به کشف اطلاعات بسيار مهم و حساس از تيم‌های جاسوسی و عملياتی موساد شد که در پی آن ضربات سهمگينی به ساختارهای اطلاعاتی و امنيتی رژيم صهيونيستی وارد شد.

اطلاعات به دست آمده بيانگر آن است که موساد برای تحقق اهداف ضد انسانی ، اسلامی و ضد ايرانی خود از پايگاه‌هايی در برخی از کشورهای اروپايی و غير اروپايی و همچنين برخی کشورهای همسايه جمهوری اسلامی ايران برخوردار بوده است که در هدايت عمليات ترور ناجوانمردانه شهيد دکتر مسعود علی‌محمدی از آن پايگاه‌ها استفاده کرده است.

به استحضار مردم شريف می‌رساند اطلاعات بسيار مهمی از عمليات نفوذ سرويس جاسوسی موساد و انهدام شبکه‌های جاسوسی آن‌ و طراحی ترور دانشمند برجسته کشورمان به دست سربازان گمنام امام زمان (عج) رسيده است که در شرايط مقتضی و به تدريج اعلام خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016