پنجشنبه 23 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رهنورد: جنبش سبز به همه اقشار، طبقات، اقوام و نژادها و زبان ها و همه ملت ايران با هر فکر و انديشه ای تعلق دارند، کلمه

دکتر زهرا رهنورد به همراه جمعی از زنان اصلاح طلب با مادر ندا آقا سلطان ديدار کرد.

به گزارش خبرنگار کلمه ضمن دلجويی و تقدير از وی و خانواده اش گفت: ندا آقا سلطان دختری فکور،آزادی خواه و مردم دوست بود که وقتی با وضع غيرعادی جريان انتخابات روبرو شد پا به صحنه گذاشت و از حق مردم و در دفاع از رای شان، پشتيبانی کرد که به خاطر همين حق طلبی اش با گلوله قلدران جنايت پيشه به خاک و خون غلتيد. انتخاباتی که بعد معلوم شد نتيجه آن از پيش تعيين شده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رهنورد اضافه کرد: جنبش سبز جنبش عظيمی است که به همه اقشار، طبقات، اقوام و نژادها و زبانها و همه ملت ايران با هر فکر و انديشه ای دارند، تعلق دارد. اين جنبش شهدای بزرگی را تقديم راه آزادی کرده است. زن و مرد، پير و جوان، و نوجوان که قطعا قطره قطره خون شان برکت تحقق ازادی خواهد بود. جنبش سبز يک جريان اصلاحی است و نه برانداز، اما متاسفانه بخشی از جناح مقابل فقط طالب بحران و اغتشاش است و تندروی می کند تا از آب گل آلود، ماهی خودکامگی خود را بگيرد و آرمانهای بلندانقلاب اسلامی را همراه با آزادی خواهی و دمکراسی طلبی، در جنبش سبز متبلور شده زنده به گور کند و البته موفق نخواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016