دوشنبه 27 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرار بن علی و قدرت مردم، اطلاعيه نهضت مقاومت ملی ايران

خبر کوتاه بود، زين العابدين بن علی رئيس‌جمهور مادام العمر تونس که ۲۳ سال حاکميت مطلق بر اين کشور داشت با قدرت تظاهرات جوانان و مردم تونس مجبور به فرار از کشور گرديد. بزير کشيدن ديکتا توری ديگر از اريکه قدرت نشان داد که عمر رژيم های متکی به خفقان و اختناق برخلاف آنچه خود باور دارند و تبليغ ميکنند کوتاه و سرنوشت آنان عبرت آموز است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تظاهرات دو هفتگی مردم تونس اگرچه متاسفانه با دادن قربانيانی نيز همراه بود، نشان داد که در زير پوششی که ديکتاتورها با اعمال کشتار و خفقان بروی نارضايتی های جامعه کشيده اند چه نيروی عظيمی وجود دارد، نيرويی که با باز شدن شکافی در سيستم حاکم تبديل به سيلی ميگردد که قادر است تمام موانع را از سر راه خود بردارد.

مردم ايران در سال ١۳۸۸ بدنبال تقلب بی شرمانه خامنه ای و دار و دسته اش در انتخابات رياست جمهوری نارضايتی خود از رژيم حاکم را طی تظاهرات چند ميليونی بنمايش گذاشتند، نظام ولايت فقيه اگرچه توانست با امنيتی- نظامی کردن فضای جامعه مردم را از ادامه تظاهرات خيابانی باز دارد، اما بخوبی آگاه است که عاقبت محکوم به همان سرنوشتی است که امروز بن علی دچار آن گرديده است، و بهتر است هر چه زودتر کناررفته و قدرت را به مردم واگذار نمايد.

ايران هرگز نخواهد مرد

نهضت مقاومت ملی ايران
سی دی ماه ١۳۸۹
برابربا پانزده ژانويه ۲۰١١

http://www.namir.info


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016