چهارشنبه 29 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جانشين فرمانده مرزبانی نيروی انتظامی: هلاکت ۱۱ نفر از اشرار در سراوان، مهر

جانشين فرمانده مرزبانی نيروی انتظامی از هلاکت بيش از ۱۱ نفر از اشرار در طول دو هفته گذشته خبر داد و گفت: اين اشرار افراد آموزش ديده‌ای هستند که از سوی کشورهای بيگانه حمايت می‌شوند.
به گزارش خبرنگار مهر، امير احمد گراوند صبح چهارشنبه در نشستی با حضور خبرنگاران با اشاره به عملکرد فرماندهی مرزبانی ناجا در روز گذشته گفت: به دنبال کشف دو تن و ۵۴۰ کيلوگرم مواد مخدر و کشته شدن يک تن از اشرار در مرز سراوان گروهی از بستگان اين اشرار با جمع‌آوری مهمات و اسلحه قصد انتقام از ماموران هنگ مرزی سراوان را داشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی اظهار کرد: ‌پس از ارسال اين خبر به ماموران هنگ مرزی سراوان ماموران به محل اعزام شده و با محاصره اشرار از طريق زمينی و هوايی سه تن از آنان را دستگير و سه تن ديگر را به هلاکت رساندند.

جانشين فرمانده مرزبانی نيروی انتظامی گفت: در اين درگيری که دو ساعت به طول انجاميد چهار دستگاه موتورسيکلت، دو دستگاه موبايل و ۴ قبضه اسلحه کشف و ضبط شد و همچنين يک نفر از ماموران مرزبانی مجروح شد.

وی افزود: همچنين روز گذشته خبری به نيروهای مرزی سراوان مبنی بر ورود مواد مخدر از مرز پشتگان سراوان ارسال شد.

گراوند تصريح کرد: با ارسال اين خبر نيروهای هنگ مرزی سراوان وارد عمل شده و در درگيری با اشرار يک تن از آنان را به هلاکت رسانده، يک قبضه اسلحه و دو خودرو از آنان کشف و ضبط کردند.

وی گفت: اشرار با برجای گذاشتن يک تن و ۳۳۰ کيلوگرم ترياک از محل متواری و به مرزهای پاکستان گريختند.

جانشين فرمانده مرزبانی نيروی انتظامی افزود: در مجموع در روز گذشته ماموران هنگ مرزی سراوان موفق شدند چهار نفر از اشرار را به هلاکت رسانده، سه نفر را دستگير، هزار و ۳۳۰ کيلوگرم مواد مخدر، ۵ قبضه اسلحه، دو دستگاه خودرو و چهار دستگاه موتور کشف و ضبط کنند.

وی تصريح کرد: در طول دو هفته گذشته ماموران مرزبانی موفق شدند بيش از ۱۱ نفر از اشرار را به هلاکت رسانده و مقادير زيادی مواد مخدر کشف کنند.

گراوند گفت: اين اشرار افراد آموزش ديده‌ای هستند که از سوی کشورهای بيگانه حمايت می‌شوند. بر همين اساس به کشورهای افغانستان و پاکستان توصيه می‌کنيم تا با تشديد اقدامات امنيتی خود مانع از ورود اشرار پس از درگيری با ايران به اين کشورها شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016