شنبه 2 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

به‌دنبال ممنوعيت حضور بانوان؛ پخش مسابقات فوتبال در سينما تا اطلاع ثانوی متوقف شد، ايلنا

تا به نتيجه رسيدن رايزنی‌های ارشاد با اداره‌ی اماکن، نمايش فوتبال در سينماها متوقف شده است. قرار بود علاوه بر پرديس‌های ملت و آزادی، پرديس زندگی نيز به فهرست سينماهای نمايش‌دهنده فوتبال اضافه شود

ايلنا: پخش مسابقات فوتبال در سالن‌های سينما با استقبال مخاطبان مواجه شد اما بعداز بازی ايران با امارات؛ اداره‌ی اماکن به مديران سالن‌های سينما دستور داد تا از ورود خانم‌ها برای تماشای مسابقات فوتبال ممانعت به عمل آورند. هرچند اين خبر روز گذشته ازسوی سجادپور تکذيب شد اما به‌دنبال تاکيد اداره‌ی اماکن نيروی انتظامی، امروز(۲ بهمن) بازی ايران و کره جنوبی در سينماها پخش نمی‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اميرحسين علم‌الهدی (مدير پرديس‌های سينمايی شهرداری تهران) در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، با اعلام اين مطلب افزود: باتوجه به اينکه حضور خانواده‌ها برای ما بسيار اهميت دارد و حضور خانواده‌ها و خانم‌ها در زمان پخش فوتبال باعث بالا رفتن ضريب امنيت می‌شود و از طرفی اداره اماکن نيز اعلام کرده که سينماها نمی‌توانند به خانم‌های متقاضی تماشای فوتبال در سالن‌های سينما بليط بفروشند؛ لذا پخش مسابقات تا اطلاع‌ ثانوی در سالن‌های سينما متوقف شده است.
وی ادامه داد: هم‌اکنون ارشاد درحال رايزنی با اداره‌ی اماکن در اين خصوص است و تا زمانيکه جواب قطعی ازسوی ارشاد برای مديران سينما اعلام نشود، پخش اين بازی‌ها همچنان متوقف است.
علم‌الهدی با اظهار تاسف از اتخاذ چنين تصميمی گفت: متاسفانه ما هر روز فرصت‌های خوبی را ازدست می‌دهيم و از امکاناتی که می‌توانيم در راه پر کردن اوقات فراغت مخاطبان و به ويژه جوانان به‌صورت مطلوب استفاده کنيم؛ بهره‌ای نمی‌بريم.
وی ادامه داد: حضور جوانان و خانم‌ها و خانواده‌ها در سالن‌های سينما در زمان پخش فوتبال بسيار مطلوب بود و امنيت اجتماعی را ارتقاء می‌داد. اين استقبال به اندازه‌ای بود که علاوه بر پرديس‌های ملت و آزادی قرار بود پرديس زندگی نيز به اين برنامه اضافه شود اما فعلا پخش فوتبال در سينماها متوقف شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016