دوشنبه 11 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مطرح‌شدن نام مهدوی‌کنی برای ریاست مجلس خبرگان - وزارت ارشاد : سایت هاشمی مجوز ندارد

ایسنا - پرويز سروري نماينده تهران و عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس دیروز در نشست هفتگي انصار حزب‌الله در مورد وحدت در اصولگرايان اظهار كرد: «هر وحدتي در يك جريان مبتني بر فرآيندي است و آن فرآيند مدلي طراحي مي‌كند كه وحدت به نتيجه برسد»

پرویز سروری ادامه داد: در جريان اصولگرايي رييس‌جمهور جلسه‌اي گذاشتند با شركت بزرگان اصولگرايان و در آن آقايان حدادعادل، عسگراولادي و ولايتي را مامور پيگيري موضوع وحدت در اصولگرايي كردند و با جلسه‌اي كه جامعتين داشته است تلاش مي‌شود اين دو خط به هم نزديك شوند.

سروري در مورد رياست مجلس خبرگان نيز، گفت: تعيين رياست با مجلس خبرگان است. بحث در مورد تغيير رياست آن و اينكه آقاي مهدوي كني رياست آن را برعهده بگيرد يا نه وجود دارد. اگر چه شنيده‌ام كه آقاي مهدوي كني نمي‌شوند.

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در پايان، گفت: رييس‌جمهور وجود موازي‌كاري در وزارت خارجه را رد مي‌كند. ما نيز آن را مناسب نمي‌دانيم و به همين دليل من و آقاي نادران بحث تحقيق و تفحص در مورد جشنواره ايرانيان مقيم خارج را مطرح كرديم اما به دليل اتفاقاتي كه در اين جريان افتاد منصرف شديم.

سروري افزود: آقاي صالحي در مورد موازي‌كاري‌ها گفته است تا جايي كه اقدامات در مسير سياست‌هاي وزارت خارجه باشد تحمل مي‌كنيم در غير اين صورت نه.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ارشاد: سایت هاشمی مجوز ندارد

فارس - معاون مركز توسعه فناوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال وزارت ارشاد گفت: پايگاه اطلاع رساني هاشمي رفسنجاني تاكنون در سامانه ثبت پايگاه‌هاي اينترنتي ايراني به ثبت نرسيده است و لذا مطابق آيين‌نامه ساماندهي پايگاه‌هاي اينترنتي ايراني فاقد هويت محسوب مي‌شود.

به گزارش فارس، در پي انتشار اخباري در پايگاه اطلاع‌رساني Hashemirafsanjani.ir و استفاده برخي منابع خبري از آن، مهدي صرامي معاون مركز توسعه فناوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال وزارت فرهنگ ارشاد اسلامي به خبرنگار اجتماعي باشگاه خبري فارس «توانا» گفت: پايگاه اطلاع‌رساني Hashemirafsanjani.ir تاكنون در سامانه ثبت پايگاه‌هاي اينترنتي ايراني به ثبت نرسيده است و لذا مطابق آيين‌نامه ساماندهي پايگاه‌هاي اينترنتي ايراني فاقد هويت محسوب مي‌شود و فاقد مجوز است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016