پنجشنبه 14 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کاهش سرعت و اختلال در شبکهٔ اينترنت کشور، هرانا

خبرگزاری هرانا - کاربران اينترنت در کشور، طی روزهای اخير، با اختلالات جدی و کاهش سرعت رو به رو شده‌اند.

بنا به اطلاع گزارشگران اولين خبرگزاری تخصصی حقوق بشر در ايران "هرانا"، طی روزهای اخير شهروندان شهرهای تهران، کردستان، تبريز و مناطق شمالی کشور با کاهش فاحش سرعت اينترنت مواجه شده‌اند.

کاربران اينترنتی عموما از ساعت ۸ صبح الی ۲ بامداد، با مشکل افت سرعت مواجه‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هم چنين بخش نظرات(کامنت) ‌های پرشين بلاگ، از سوی کميته فيلترينگ دولت ايران، مسدود شده است.

وبلاگ اخبار پرشين بلاگ، با تاييد اين خبر يادآور شده است که اختلالات اخير در بخش نظرات وبلاگ‌های سايت پرشين بلاگ، مربوط به فيلتر شدن آدرس تمامی نظرات وبلاگ‌ها از سوی مراجع ذی ربط فيلترينگ است.

برخی معتقدند، "پرشين بلاگ" که اولين سرويس وبلاگ نويسی رايگان در ايران را راه اندازی کرده است، بزرگ‌ترين سرويس وبلاگ نويسی در کشور است.

مسئولين اين سايت ضمن ابراز اميدواری به برطرف شدن اين مشکل، ادامه ی اين روند را منجر به بی‌اعتمادی مردم به سرويس دهنده‌های داخلی و مهاجرت به سرويس دهندگان خارجی، دانسته اند.

مسئولان گا‌ها دليل اين گونه اختلالات را تغيير و تحول در زيرساخت ارتباطی کشور عنوان می‌کنند؛ اين در حاليست که اين گونه مسائل جدا از هدف اخلال در جابه جايی اخبار، فضای آموزش الکترونيکی کشور را نيز تحت‌الشعاع قرار داده و با مشکل جدی مواجه می‌کند.

لازم به يادآوری ست که اخيرا، خبرگزاری رويترز و ياهو نيوز، که از معتبر‌ترين منابع خبری در جهان به شمار می‌روند نيز، توسط دستگاه فيلترينگ در ايران، فيلتر شده و دسترسی بدون فيلترشکن به آن‌ها غيرممکن است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016