شنبه 23 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران به زودی رقیبی از رژیم اشغالگر قدس نخواهند داشت، ایلنا

رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: اگر در رشته هايي از ورزش موفق نمي شويم به دليل وارد شدن مطالب غير ورزشي است به عبارت ديگر هر كجا روحيه بيسجي مانند عزم، ايستادگي، شجاعت و شهامت را نداشته ايم، موفقيتي هم حاصل نشده است.

به گزارش ايلنا به نقل از روابط عمومي رياست سازمان بسيج مستضعفين، سردار محمد رضا نقدي در مراسم تجليل از شهيد مهدي رضايي مجد كاپيتان سابق تيم ملي فوتبال و 4500 ورزشكار شهيد، با بيان اين مطلب، عزت،افتخار و آزادي امروز جامعه ما در ميان ساير ملت هاي دنيا را مرهون ايثارگري و شهادت طلبي رزمندگان و شهدا دانست و گفت: در نظامي زندگي مي كنيم كه مديريت آن بر خلاف اكثر كشورها كه ملت هايشان محكوم به زندگي در زير سايه طاغوت مي باشند و به چيزي جز كسب لذت جويي و هوس هاي شخصي نمي انديشند، پاك و پرتلاش هستند؛ ما زير سايه مديراني هستيم كه عاشقانه براي خدمت به ملت شب وروز نمي شناسند .

رئيس سازمان بسيج مستضعفين ادامه داد: به ورزشكاران قول مي دهيم در سال هاي خيلي نزديك شما هيچ رقيب و حريفي از رژيم اشغالگر قدس نخواهيد داشت زيرا ديگر چنين رژيمي وجود نخواهد داشت تا شما به دليل تحريم كردن و به رسميت نشناختن آنها بخواهيد از دست يابي به مدال دور بمانيد. البته شما هم بايد قول بدهيد كه در عرصه ورزش طلا بگيريد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016