سه شنبه 26 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعلام نام ۱۵۰۰ تن دستگير شده و انتقال همگی بازداشت‌شدگان به زندان اوين، کميته گزارشگران حقوق بشر

کميته گزارشگران حقوق بشر - با گذشت چند ساعت از تجمع خانواده‌های افراد دستگير شده در جريان تجمع ديروز ليستی مرکب از ۱۵۰۰ نام از سوی مسئولان دادسرا خوانده و اعلام شد تمامی بازداشت‌شدگان به زندان اوين منتقل شده‌اند.

لازم به ذکر است صبح امروز، ۲۶ بهمن ماه بازداشت‌شدگان تجمع روز گذشته در تهران، به دادگاه انقلاب واقع در خيابان معلم انتقال يافته و برای آنان پرونده تشکيل شده است. اين در حالی است که ماموران يگان ويژه، صبح امروز با حمله به خانواده‌های بازداشت‌شدگان در مقابل دادگاه انقلاب، آنان را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شب گذشته نيز نيروهای يگان ويژه نيروی انتظامی به قصد متفرق ساختن خانواده‌های تجمع کننده مقابل کلانتری ۱۴۸ انقلاب به آنان حمله کردند. اين در حالی است که مراجع انتظامی و امنيتی کماکان از هر گونه پاسخگويی به خانواده‌ی بازداشت‌شدگان امتناع می‌کنند.

اعلام نام ۱۵۰۰ تن بازداشتی در حالی است که کمی پيش سردار احمدرضا رادان، فرمانده نيروی انتظامی تهران در مصاحبه‌ای تعداد بازداشت‌شدگان را ۱۵۰ تن اعلام کرده بود.

گفتنی است در برخورد خشونت بار ماموران با تجمع کنندگان در وقايع روز گذشته در تهران، يک شهروند کشته و دست کم سه نفر نيز با شکليک مستقيم گلوله زخمی شده اند. خبرگزاری دولتی فارس نيز، با تاييد اين خبر عوامل خشونت را وابسته به «منافقين» خوانده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016