پنجشنبه 28 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فراخوان مراسم هفتم شهدای ۲۵ بهمن، بيانيه شورای هماهنگی راه سبز اميد

شورای هماهنگی راه سبز اميد باصدور بيانيه ای از مردم ايران دعوت کرد روز يکشنبه، اول اسفندماه، به منظور هفتمين روز شهادت دو شهيد تظاهرات ۲۵ بهمن و همچنين بزرگداشت ياد و خاطره ساير شهدای جنبش سبز،در تجمع های تهران و شهرستان شرکت کنند.

متن کامل بيانيه،شورای هماهنگی راه سبز اميد به اين شرح است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


با عرض تسليت به مناسبت شهادت دو تن از جوانان مظلوم اين مرز و بوم درتظاهرات ۲۵ بهمن و با گراميداشت خاطره دهها شهيد جنبش سبز، از ملت بزرگوار ايران دعوت می شود تا در تجمعات بزرگداشت هفتمين روز شهادت اين عزيزان که روز يکشنبه اول اسفندماه ۸۹، ساعت ۳ عصر در تهران و شهرستانهای سراسر کشور برگزار می شود، حضور به هم رسانند.

اين حضور پرشکوه در آستانه ميلاد مسعود پيامبر رحمت حضرت محمد بن عبدالله(ص) و امام جعفر صادق (ع)، علاوه بر حمايت قاطع از مواضع رهبران جنبش آقايان مير حسين موسوی و مهدی کروبی برای ادامه راه دشوار آزادی و کرامت انسان، نشانه اعلام همبستگی با هموطنان کرد در پاسداشت خون اين دو عزيز ايرانی شيعه و سنی است که به پای مبارزه با استبداد دينی بر زمين ريخت.

شورای هماهنگی راه سبز اميد
۲۸ بهمن ۱۳۸۹


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016