یکشنبه 1 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فارس: مقابله مسلحانه با نظام؛ تصميم امروز منافقين در برگزاری تجمعات

خبرگزاری فارس: امروز منافقين با همکاری فتنه‌گران قصد دارند سناريوی "تجمعات جزيره‌ای و کوچک اما با سطح خشونت بالا و انبوه‌سازی در کشته‌ها با اقدام مسلحانه " را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس، پس از شکست سناريوی آشوب آمريکايی و اسرائيلی در هفته گذشته، و با توجه به برخی فراخوان‌های جديد فتنه‌گران خارج‌نشين، گروهک تروريستی منافقين قصد دارد که امروز از اقدام مسلحانه عليه نظام بهره بگيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اين اساس برخی تيم‌های جديد منافقين در روزهای گذشته وارد کشور شده و تصميم‌ دارند در صورت هرگونه تجمع احتمالی به منظور کشته‌‌سازی و با هدف ايجاد جو آشوب و خشونت، تعدادی از هموطنانمان را به شهادت برسانند.

اين گروهک که در اغتشاشات روز ۲۵ بهمن با تيراندازی مستقيم ۲ نفر از هموطنانمان را به شهادت رسانده و ۵ تن ديگر را به شدت مجروح کردند، اين بار در نظر دارند با انبوه‌سازی کشته‌شدگان، هدف خود برای ايجاد آشوب در کشور را پيش ببرند.

بر اين اساس، طی روزهای گذشته تماس‌هايی از سوی منافقين از داخل و خارج از کشور با برخی شهروندان صورت گرفته و آنها را تشويق به حضور در خيابان‌ها کرده‌اند.

همچنين پيامک‌هايی نيز از سوی منافقين در جهت دعوت به تجمع و آشوب به برخی از شهروندان تهرانی ارسال شده است.

از اين روی، امروز منافقين با همکاری فتنه‌گران قصد دارند سناريوی تجمعات جزيره‌ای و کوچک اما با سطح خشونت بالا و انبوه‌سازی در کشته‌ها را در دستور کار خود قرار دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016