چهارشنبه 4 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعلام اخطار صريح خانواده کروبی به نيروهای امنيتی، سحام نيوز

سحام نيوز: پس از يورش دو روز قبل نيروهای امنينی به منزل مهدی کروبی و حبس ايشان و فاطمه کروبی در اتاق های جداگانه، آخرين شنيده ها حاکی از آن است که ماموران امنيتی با مستقر شدن در داخل ساختمان، کوچه را تخليه نموده اند. به گزارش سحام نيوز، ماموران اطلاعاتی از صبح امروز با انتقال خودرو و تجهيزات خود به داخل ساختمان، اين مجتمع را به صورت کامل اشغال نمودند. بنا به اخبار رسيده مايحتاج آقای کروبی وهمسر ايشان در حال حاضر و از ۱۰ روز قبل توسط نيروهای امنيتی تامين می گردد که اين موضوع باعث نگرانی از ايجاد يک برنامه حذف فيزيکی با استناد به موارد مشابه می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خانواده مهدی کروبی در نامه ای با توجه به اين موضوع که تا قبل از حبس خانگی؛ مهدی کروبی و همسر ايشان در کمال صحت و سلامت بوده اند، هر گونه پيش آمد اتفاقی پس از اين و به جهت استفاده از اقلام خوراکی تهيه شده توسط ماموران اطلاعات برای ايشان، به عهده مقامات حکومتی خواهد بود. فرزندان مهدی کروبی در اخطاری صريح به مقامات امنيتی و نيروهای اطلاعاتی گوش زد نمودند که با توجه به اين که از دوهفته قبل امکان تهيه مايحتاج برای منزل پدرشان فراهم نبوده و حتی ماموران امنيتی ميوه خريداری شده توسط يکی از فرزندان را هم قبول نکرده بودند؛ حکومت و نيروهای امنيتی را از انجام هرگونه برنامه برای حذف فيزيکی مهدی کروبی و فاطمه کروبی برحذر داشته و صريحا اعلام نمودند عواقب اين اقدامات، دوديست که به چشم حکومت خواهد رفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016