چهارشنبه 4 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پروژه جديد عاملان قتل‌های زنجيره‌ای: مفسد فی‌الارض شدن موسوی و کروبی! کلمه

روح الله حسينيان، نماينده وابسته به دولت در مجلس هشتم، خبر داد که هيات منصوب مجلس برای بررسی حادثه‌ی ۲۵ بهمن، حکم به مفسد فی‌الارض بودن رهبران جنبش سبز داده است.

به گزارش کلمه، سايت روزنامه صداوسيما – جام جم – اين خبر را منتشر کرده و از قول حسينيان، اعضای هيات مذکور را حداد عادل، علاءالدين برجرودی، علی شاهرخی، ابراهيم نکونام و حسينيان معرفی کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حسينيان که در محافل سياسی و رسانه‌ای به عنوان يکی از عوامل پروژه‌ی قتل‌های زنجيره‌ای شناخته می‌شود، با اين اظهارات نشان داده که گمانه‌زنی‌های درباره‌ی بی‌پروايی او در مهدورالدم خواندن افراد و صدور حکم اعدام و حذف ايشان، دور از واقعيت نبوده است و شايد تنها تفاوت در اين است که تا پيش از اين، او و دوستانش به طور پنهانی حکم می‌دادند و اقدام به حذف فيزيکی می‌کردند، اما اکنون که دارنده‌ی بلامنازع قدرت شده‌اند، نيازی به مخفی‌کاری هم نمی‌بينند.

اين نماينده‌ی مجلس مشخص نکرده که اگر بنا به صدور پيشاپيش حکم بوده، ديگر چه نيازی به محاکمه است! و البته اين تنها تناقض موجود در سخنان اين فرد نيست، چرا که او از سويی به حصر و محدوديت مطلق ارتباطی موسوی و کروبی اعتراف کرده، اما از سوی ديگر آنها را به ارتباط با همه‌ی دشمنان موجود و موهوم نظام متهم کرده است! بدون آنکه توضيح دهد بدون تلفن و اينترنت و از پشت ديوار فلزی و زير چتر امنيتی سنگين، و در حالی که آنها حتی امکان ارتباط با فرزند خود را هم ندارند، چگونه می‌توان ادعای موهوم و خنده‌دار ارتباط با بيگانه را باور کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016