یکشنبه 8 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نبوي‌ با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان: بهتراست در كار بزرگان دخالت نكنيم

به گزارش ایسنا مرتضي نبوي درباره‌ي احتمالات مطرح در انتخابات مجلس خبرگان گفت: بهتر است در كار بزرگان دخالت نكنيم، چون آن‌ها خودشان بهتر مي‌دانند چكار كنند و من در اين كار دخالت نمي‌كنم.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام در حاشيه‌ي نشست اسفندماه جامعه‌ي اسلامي مهندسين در جمع خبرنگاران درباره‌ي محاكمه‌ي سران فتنه، اظهار كرد: من معتقدم بهترين محاكمه براي آن‌ها اين است كه در پيشگاه مردم محكوم شوند.

اين عضو شوراي مركزي جامعه‌ي اسلامي مهندسين در رابطه با عملكرد سه قوه در پايان سال 89، توضيح داد: سه قوه همه‌ي همت خود را به كار گرفته و تلاش جدي كرده‌اند و يكي از كارهاي خيلي مهمي كه انجام شد، پياده كردن طرح واقعي كردن قيمت‌ها بود، يعني همان طرح هدفمند كردن يارانه‌ها كه با همت سه قوه انجام شد و اگر سه قوه هماهنگي لازم را نداشتند و از دولت پشتيباني نمي‌كردند، اين اتفاق نمي‌افتاد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي بيان كرد: دولت هم واقعا درايت به خرج داد و اگر پيش‌بيني‌هاي لازم را نمي‌كرد، طرح هدفمندي يارانه‌ها نمي‌توانست به اين خوبي آغاز شود، پس ان‌شاءالله با همكاري قوا و مردم اين كار به انجام برسد.

نبوي همچنين درباره‌ي حوادث 25 بهمن‌ماه گفت: مردم به‌خوبي روشن كردند كه اين يك حادثه بود و چهره‌ي واقعي فتنه‌گران و بخصوص سران فتنه را نشان داد و معلوم شد كه آن‌ها دل در گرو خط امام و مردم ندارند و از مسير انقلاب منحرف شده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016