چهارشنبه 4 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئيس دفتر هاشمی رفسنجانی: هاشمی رفسنجانی در انتخابات رياست مجلس خبرگان رهبری شرکت می کند، ايلنا

منش و‌ روش رئيس مجلس خبرگان رهبری خدمت و ادای تکليف نسبت به انقلاب اسلامی در هر سنگر و جايگاه است،بنابراين فاصله گرفتن و عقب نشينی در قاموس فردی که خود از پديد آورندگان نظام است مفهومی ندارد.


ايلنا: رئيس دفتر رياست مجلس خبرگان رهبری ضمن تاکيد بر حضور آيت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات رياست مجلس خبرگان رهبری تاکيد کرد : روحيه با نشاط و شاداب و انقلابی آيت الله هاشمی با اتکا به آراء بی‌سابقه يک ميليون و هفتصدهزار نفری مردم در مجلس خبرگان و دلسوزی صادقانه برای نظام باعث شده که انتقادهای کور و مغرضانه تازه به دوران رسيده‌ها همانند کوبيدن اب در هاون شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حجت الاسلام نوری شاهرودی در گفت‌وگفت با خبرنگار ايلنا، تاکيد کرد: آيت الله هاشمی رفسنجانی مصمم هستند که در انتخابات رياست اين دوره مجلس خبرگان شرکت نمايند.
وی با اشاره به اقدام خلاف تقوی و اخلاق برخی از خبرگزاری‌ها و سايت‌ها گفت: منش و‌ روش رئيس مجلس خبرگان رهبری خدمت و ادای تکليف نسبت به انقلاب اسلامی در هر سنگر و جايگاه است،بنابراين عدم حضور و فاصله گرفتن و عقب نشينی در قاموس فردی که خود از پديد آورندگان نظام مقدس جمهوری اسلامی است معنا و مفهومی ندارد.

وی ادامه داد : من مطمئن هستم که جنگ روانی و تخريب‌های دوره‌ای و جريان سازی و تهمت‌ها و اکاذيب در انديشه و افکار فقهای مجلس خبرگان رهبری هم نه تنها تا بحال هيچ اثری نداشته، بلکه به اذعان برخی از آنان اين حجم خبرهای منفی و تخريب قطعا اثری معکوس خواهد شد.
رئيس دفتر رياست مجلس خبرگان رهبری تصريح کرد: روحيه با نشاط و شاداب و انقلابی آيت الله هاشمی با اتکا به آراء بی‌سابقه يک ميليون و هفتصدهزار نفری مردم در مجلس خبرگان و دلسوزی صادقانه برای نظام باعث شده که انتقادهای کور و مغرضانه تازه به دوران رسيده ها همانند کوبيدن اب در هاون شود.
نوری شاهرودی با مضحک و بی اثر خواندن شايعاتی مربوط به روابط آيت الله هاشمی با رهبر معظم انقلاب گفت: هر چند اختلاف نظر در موضوعات مسئله‌ای طبيعی و موجب رشد و تعالی است ولی من بارها از ايشان شنيده‌ام که امروز هم هيچ شخصيتی بهتر از آيت الله خامنه‌ای برای رهبری نظام جمهوری اسلامی وجود ندارد.
وی در پايان اعلام نمودندکه شرکت حضور آيت الله هاشمی در اين دوره از انتخابات رياست مجلس خبرگان قطعی و فقهای محترم مجلس خبرگان به اين نکته توجه خواهند داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016