سه شنبه 10 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت ۵۰ تن از شهروندان معترض در ميدان انقلاب، هرانا

خبرگزاری هرانا - در پی تجمع‌های پراکندهٔ مردم معترض در برخی ميادين و خيابان‌های اصلی پايتخت و دخالت نيروهای امنيتی، دستکم ۵۰ نفر در ميدان انقلاب بازداشت شدند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، در پی وقوع درگيری های گسترده در ميدان انقلاب تهران، نيروهای امنيتی با يورش به سمت مردم معترض دستکم ۵۰ تن از ايشان را بازداشت و به نقطهٔ نامعلومی منتقل نمودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين در حاليست که نيروهای امنيتی در ميدان انقلاب از عصر امروز بار‌ها به پرتاب گاز اشک آور برای متفرق کردن و سرکوب معترضين روی آورده‌اند.

گفتنی ست جو ميدان انقلاب و نواحی اطراف ان تا لحظهٔ تنظيم خبر متشنج توصيف شده است.

لازم به يادآوری ست که برخی از معترضان به دولت ايران مقرر کرده بودند که از ساعت ۵ عصر روز سه شنبه، ۱۰ اسفند ماه در اعتراض به بازداشت مهدی کروبی و ميرحسين موسوی به همراه همسرانشان، فاطمه کروبی و زهرا رهنورد، دست به تجمع بزنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016