سه شنبه 10 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تجمع سبزهای تبريز و جو فوق امنيتی در اين شهر، بازداشت داوود کهنمويی از اعضای جبهه مشارکت، ندای سبز آزادی

ندای سبز آزادی: امروز ده اسفند به دعوت جنبش سبز آذربايجان تجمع اعتراضی در تبريز همراه با ساير شهرهای ايران برگزار شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ندای سبز آزادی؛ از ساعات اوليه بعد از ظهر منطقه آبرسان و فلکه دانشگاه که برای تجمع اعتراضی اعلام شده بود به قرق نيروهای انتظامی ، لباس شخصی ها و نيروهای بسيج در آمد. از حدود ساعت ۱۷ دانشجويان وجوانانی اقدام به پخش روبان سبز بين جمعيت معترض کردند که با حمله ماموران لباس شخصی مواجه شدند اما با عکس العمل بموقع جمعيت حاضر که با فرياهای الله اکبر بسمت ماموران هجوم برده و با آنها درگير شدند، توانستند فرار کنند. در اين درگيری چند تن از جوانان توسط نيروهای امنيتی بازداشت شدند. بعد از اين درگيری نيروهای کمکی به محل تجمع اعزام شدند.
پس از تشديد فضای امنيتی محل، با توجه به اطلاعيه جنبش سبز آذربايجان که از معترضين سبز درخواست نموده بودند در صورت تشديد فضای امنيتی اقدام به تجمع سکوت و راهپيمايی آرام در مسير تعيين شده بپردازند، معترضان چندين ساعت در محل فوق به راهپيمايی پرداختند که در نهايت با تاريک شدن هوا و تشديد تعقيب و تهديد ماموران لباس شخصی تجمع پايان گرفت.
همچنين طبق گزارشات رسيده مهندس داوود کهنمويی از اعضای جبهه مشارکت و رئيس ستاد اصلاح طلبان حامی مهندس موسوی در تبريز در اين تجمع بازداشت شده است. گزارشاتی نيز از شاهدان عينی مبنی بر بازداشت چندين نفر در اين تجمع مخابره شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016