شنبه 14 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حمايت موتلفه از کانديداتوری آيت​الله مهدوی​کنی در انتخابات رياست مجلس خبرگان، خبرآنلاين

سياست > احزاب و تشکل ها - عضو شورای مرکزی موتلفه اسلامی از حمايت اين حزب از کانديداتوری آيت​الله مهدوی کنی برای تصدی رياست مجلس خبرگان رهبری خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حميد رضا ترقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص تقاضای ۵۰ نفر از اعضای مجلس خبرگان از آيت الله مهدوی کنی برای کانديداتوری رياست مجلس خبرگان و اعلام آمادگی وی برای حضور در اين عرصه خاطر نشان کرد: تقاضای نمايندگان مجلس خبرگان که همگی مجتهد و عالم به مسائل دينی و سياسی روز هستند از آيت الله مهدوی کنی برای حضور در انتخابات رياست مجلس خبرگان امر مبارکی است و پذيرش اين امر از سوی ساير اعضای خبرگان واجب کفايی است.

ترقی همچنين اذعان داشت: با اعلام آمادگی و پذيرش رياست مجلس خبرگان از سوی آيت الله مهدوی کنی، تکليف از ساير اعضا و شخصيت ها برداشته می شود چرا که در بحث رياست مجلس خبرگان قضيه رقابت مطرح نيست و شان اين جايگاه در حد رفيعی است و موضوع ارجحيت دينی مطرح است نه رقابت های سياسی لذا بهتر است شخصی که ولايتمدارتر است در اين جايگاه بزرگ و رفيع قرار گيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016