دوشنبه 16 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برگزاری مراسم دومين سالگرد گراميداشت امير حسين ساران بر آرامگاه وی، فعالين حقوق بشر و دمکراسی

بنا به گزارشات رسيده به "فعالين حقوق بشر و دموکراسی در ايران" روز دوشنبه ۱۶ اسفندماه دومين سالگرد گراميداشت شهيد راه آزادی مردم ايران و دبير کل جبهۀ اتحاد ملی ايران امير حسين حشمت ساران بر آرامگاه وی برگزار شد. مراسم گراميداشت از ساعت ۱۵ :۱۵ با حضور خانواده ، دوستان و آشنايان وی شروع شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خانواده،دوستان و آشنايان با نثار گل و روشن کردن شمع يا د و خاطرۀ او را گراميداشتند.در ادامۀ مراسم يک دقيقه سکوت اعلام گرديد. سپس توسط فرزندش متنی برای حاضرين خوانده شد اين متن اشارۀ کوتاهی داشت به مبارزات پيگير ،تحمل رنج زندان و شکنجه و مقاومت برای رسيدن به خواسته های آزاديخواهانه که تا فدای جانش برای آزادی مردم ايران ادامه يافت .
در قسمتی ديگر از اين برنامه همسر زنده ياد ساران قطعه شعری در گراميداشت همسرشهيدش برای حاضرين قرائت نمود. در طی برگزاری مراسم، پلاکارد بزرگی که بر آن نوشته شده بود: دومين سالگرد درگذشت جانباختۀ راه آزادی امير حسين حشمت ساران دبير کل جبهۀ اتحاد ملی ايران و همچنين پلاکارد ديگری بر آرامگاه او با مضمون "درود بر آزادی " قرار داده شده بود. آرامگاه شهيد راه آزادی مردم ايران با پرچم شيروخورشيد نشان و عکس شهيد مزين شده بود.
در پايان مراسم حاضرين بصورت دسته جمعی اقدام به خواندن سرود ملی « ای ايران ای مرز پر گهر» نمودند. مراسم گراميداشت شهيد راه آزادی مردم ايران نهايتا با کف زدن حاضرين در ساعت ۱۶:۳۰ به پايان رسيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016