سه شنبه 17 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مادر مهسا امرآبادی: دخترم گفت ظرف چند روز آينده آزاد می شود، کمپين بين المللی حقوق بشر

مادر مهسا امرآبادی، روزنامه نگاری که در تجمعات روز دهم اسفند ماه توسط نيروهای امنيتی بازداشت شد با اشاره به اينکه روزگذشته اين روزنامه نگار با منزل تماس گرفته است به کمپين بين المللی حقوق بشر در ايران گفت: « حالش خوب بود و می گفت که به او گفته اند که ظرف چند روز ديگر آزاد می شود. خودش هم اميدوار بود که تا پنجشنبه آزاد می شود تا به ملاقاتی مسعود همسرش برود.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مريم امرآبادی درباره روحيه دخترش به کمپين گفت: « حالش خيلی خوب بود، پس از آنکه با هم حرف زديم او به خاله اش هم زنگ می زند، همانطور که در تماس اولش هم گفت باز هم ديروز تکرار کرد که بازداشت او سوء تفاهمی بوده که حل می شود و حتما ظرف فردا و پس فردا آزاد می شود. ما هم منتظر تماسش هستيم که برويم جلوی زندان اوين دنبالش.»

مهسا امرآبادی، همسر مسعود باستانی، روزنامه نگار است. اوچند روز پس از انتخابات رياست جمهوری ۸۸ به همراه همسرش بازداشت شد. امرآّبادی پس از دو ماه آزاد شد در حاليکه همسرش به شش سال حبس تعزيری و تبعيد به زندان رجايی شهر کرج محکوم شد. چند ماه پيش نيز مهسا امر آبادی به حکم دادگاه بدوی به يکسال حبس تعزيری محکوم شد و اين روزها منتظر حکم دادگاه تجديد نظر است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016