چهارشنبه 25 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اختلال دوباره در دسترسی به اینترنت، کلمه

گزارش‌های رسیده به کلمه، از بروز اختلالات گسترده در دسترسی کاربران ایرانی به اینترنت در ساعات گذشته حکایت می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش کلمه، کاهش سرعت اینترنت، کاهش شدید سرعت و در مواردی انسداد کامل دسترسی به سرویس VPN، فیلتر شدن جی‌میل و گوگل‌ریدر و در مواردی یاهو و برخی سایتهای اجتماعی، بسته شدن پورت‌های امنیتی و https، فیلتر شدن بسیاری از دامنه‌های سایت گوگل و حملات پیاپی به سایت‌های خبری سبز از جمله اختلالات ایجاد شده از دیشب در اینترنت ایران است که تاکنون به کلمه گزارش شده است.

بر اساس این گزارش‌ها، اختلالات جدید از شب گذشته و همزمان با حضور مردم در جشن چهارشنبه سوری آغاز شده و تا ساعت انتشار این خبر – بعدازظهر چهارشنبه – همچنان ادامه دارد.

با این حال خبرگزاری‌های رسمی ایران هیچ خبری را در این باره بازتاب نداده‌اند؛ همچنان که مسئولان دولتی پیش از این هم اختلال در اینترنت را انکار می‌کردند و آن را “هجمه‌ی رسانه‌ای” می‌نامیدند و یا آن را به استفاده‌ی بیش از حد کاربران! نسبت می‌دادند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016